{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.617 visninger | Oprettet:

Hjælp PGO hot 50 springer forlys og baglys {{forumTopicSubject}}

PGO hot 50 springer forlys og baglys på scooteren, har ingen ide om hvad det kan være.

-har skiftet stator
-har skiftet spændingsregulator

Springer stadig forlys og baglys.

Lysmidstand har fået lidt knups på ledningen men har ingen ide om den kan gøre at forlys og baglys springer?

Hjælp søges- mange venlige hilsner Elias ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp PGO hot 50 springer forlys og baglys
  • #1   20. jan 2017 du siger jo selv lysmodstande gadhvide om den ikke har noget med lyset at gøre ?? jeg tror det

• #2   20. jan 2017 Jeg ved den er der og har fået knubs men ved ikke hvad dens funktion er og om den kan give overspænding til lys smiley

• #3   20. jan 2017 den tager over spænding til lyset så det ikke springer

• #5   21. jan 2017 Forlygten og baglygten er sprunget :)Ledningerne fejler ikke noget og er tilsluttet som de skal være. Men efter det du skriver med min lysmodstander så synes jeg ikke at det lyder som om den laver problemet? Måske jeg skal prøve en anden spændingsrsgulator. Har den noget med batteriet at gøre også? Fordi det virker ikke som om mit batteri oplader heller.

• #7   21. jan 2017 Er gjort og på lysmodstanderen er der en brist i ledningen og trådene inde i er blottet. Satte gaffatape om det, og ny pære i men den sprang stadig pæren? Skal jeg købe en ny lysmodstander smiley Kan den være gået i stykker af at ledningen har været blottet

Kommentér på:
Hjælp PGO hot 50 springer forlys og baglys

Annonce