Sonic døde efter regnvejrstur {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
Jeg har haft en del problemer med min Sonic. I starten ville den godt køre, men lidt efter lidt begyndte den bare at spøtte ud af udstødningen i stedet for.
Jeg besluttede at skifte simmeringe og lejer i motoren, men det var uden held. Så skiftede jeg statoren, og bum så kørte svinet. Dagen efter skulle jeg ud og handle, og det begyndte selvfølgelig at regne og sne. Så da jeg kom hjem og ville prøve for sjov bare at starte den efter jeg havde slukket den, ville den slet ikke tage fat.
Jeg har prøvet at rense karbu, tage tændrørshætten af, tage tændrøret af...
jeg ved virkelig snart ikke hvad jeg skal gøre mere... NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG????
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Jeg snakker om den der sidder lige over dækket og gør at baghjulet ikke kaster vand ind på motoren.
Af med skjoldet ud sædet og tør alle ledninger og stik af og få så sat en bagskærm på.
feb 2008
Følger: 70 Følgere: 59 Scootere: 22 Emner: 181 Svar: 449
sep 2006
Og køb en bagskærm.
Køber du ikke en bagskærm, så er du selv ude om det.
Vandet vil også ruste dit stel og tærre dine ledninger og til sidst er de grønne og du vil få en masse problemer med din tænding.
Din spændingsregulator sidder også der og når lysledningen tærre, så sprænger dine pære, hver gang den mister forbindelsen.
feb 2008
sep 2006
feb 2008
Men ja jeg skal nok få købt en bagskærm, så det ikke sker igen.
Sonic døde efter regnvejrstur