{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

Gilera stalker {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har nu haft en Gilera stalker som jeg har haft en del problemer med. jeg har prøvet en masse ting, men det er som om at det ikke rigtigt hjælper noget.

Det er en årgang 2005

Jeg vil nu lave en liste over problemerne som jeg ikke rigtigt kan løse:
Kickstarter fjederen bliver ved med at hoppe af, og der er rigtig meget slør i når den så endelig sidder på.
El starteren virker ikke, kender ikke til årsagen.
Den har rigtigt svært ved at starte når den er kold.
Den har efterhånden "spist" 3 tændrør og kører på nummer 4.
Den kunne en årgang ikke starte, men efter jeg har fået 17,5 mm kaburator på kan den godt starte engang i mellem, men den har svært ved det.

Opsætning: Alt er std. bortset fra Kabu som er 17,5 mm og 6 g ruller. Skiven er pillet.

Mange tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera stalker
  • #1   15. dec 2016 tror dit kick starter skjolde er død

    jeg går ud fra at du har batteri på så hvad sker der når du prøver at bruge el start

    rens din karburator og tjek om choker virker

    hvad mener du når du siger den æder tændrør


  • #2   15. dec 2016 Den æder tændrør fordi der er noget galt, eller fordi du bruger tændrør, som er for varme.

    Hvorfor dog sætte 17,5mm på en std maskine?

    Hvis den har svært ved at starte, så er dine dyser tilstoppede, din luftskrue skal skrues en halv omgang med uretsm retning og din choker skal tjekkes for fejl, for det er 80% sikkert at der er noget galt med din choker.

    Fjederen i kickstarterskjoldet er enten monteret forkert, eller du skal slibe en lille rille, som den kan blive lillende i/holde fast i, så den ikke hopper af.


Kommentér på:
Gilera stalker

Annonce