{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ny scooter 30
  • #1   11. dec 2016 Pgo hot 50

  • #2   11. dec 2016 Har godt set meget på den men synes ikke om den, ved godt den er populær og mange har den, men har kigget mest på en SR50, Speedfight 4, Gilera Runner, NRG Power DT ? smiley

  • #3   11. dec 2016 Nu kender jeg selvfølgelig ikke dit budget, men jeg køber selv en SkyTeam Retro Classic smiley Syntes den er fed, køber selv en 45 når jeg får kortet, men kan også fås i 30 smiley

  • #4   12. dec 2016 Piaggio /Gilera
    Yamaha
    Aprilia
    Honda

    Alle sammen producenter der sætter en ære i at lave de bedste maskiner som holder længst.

    Vga (luanggong motorcycle corporation) cpi osv.
    Alle sammen lavet i taiwan men det er kinesiske firmaer, kinesisk filosofi, kinesisk kvalitet, kinesisk miljøbevidsthed og kinesiske arbejdsforhold.
    Derudover er de lavet til at gå i stykkerm og lavet til ikke at kunne laves igen.

    Hvis maskinen aldrig har kostet mere end 10'000 kr i Danmark! Så hold dig fra den. Og ikke kun for din egen skyld, selvom der er alverdens grunde til at lade alt det billigste taiwan og kina junk stå.

    PGO er undtagelsen fra taiwan.

    Taiwan er helle ikke kina sådan set. De er bare under tøflen på kina...
    Men japanerne får produceret mange fine kvalivarer af uafhængige taiwanesere, så taiwan er ikke = kina


    Peugeot er blevet så billige, fordi der også er hængepartier hos dem.

    Efter 2008 (finanskrisen) bæev de opkøbt af udenlandske investorerr, som mest af alt er interesseret i at tjene penge.

    Hvis du kan komme nærmere ind på din højde,
    dine kørselsbehov
    om du vil køre helt lovlydigt eller ej
    Og hvad det er for noget slags vej du skal køre på
    Så kan jeg komme nærmere ind på en anbefaling smiley


    Jeg er ca 185 og kører f.eks. 125cc 4takter med 10hk når jeg skal på langtur, eller skal tøffe lydløst rundt i ghetto. (Dit alternativ ku være en aprilia sportcity 4t med en lidt større cylinder i, nu du ikke må køre 125cc)

    Når jeg skal rundt i myldretiden i kbh så kører jeg cykel lige nu smiley ellers ville jeg køre yamaha neos 4t eller min yamaha slider eller lign smiley
    God let lille "medium size" maskine man kan sno sig af sted på.

    Hvis du er 170 så kunne en stalker være fin.
    Den er bare lidt naked i det.

    Så måske hellere en piaggio typhoon af den nye model (fra 2011 og frem?)
    Den er lidt større og lidt mere komfortabel i det.

    Jeg har aldrig købt pgo fordi jeg synes livet er for kort til at køre budget scooter smiley
    Har engang været lun på en pgo pmx. Jeg ville gerne have den med en t-rex 110cc motor på smiley

    Hvis du skal køre meget grusvej og cykelsti, så tag en med så store hjul som muligt.
    Alle hullerne, bumpene, ujævnheder osv bliver meget bedre af at 20% større hjul på.
    Forestil dig at køre med bitte små hjul.. Hvis man køre ind i en kantsten så ville scooteren bare smække ind i kantstenen, i stedet for at køre over

    En prøvetur på lidt af hvert plejer at gøre underværker


  • #5   12. dec 2016 Jeg er 28 år og er 177 høj. Vil også gerne have en scooter der ser godt ud med ordenligt lys på både foran og bag på (Gerne med LED) Bare fordi det ser federe ud end det normale lys. Om det er 4t eller 2t er jeg faktisk ligeglad med. Angående service så er 2t nok bedst da jeg ikke selv kan lave service og rode med det. Har aldrig rodet med scooter før, så jeg skal bare have en der virker når jeg gerne vil ud og kører. Ved ikke endnu om jeg skal kører lange ture. Jeg har kigget meget på Speedfight 4. Den er fed synes jeg. Man kan have sin mobil oppe foran og bruge den som GPS og så kan man hvis også oplade den imens, det er ret sejt synes jeg ihvertfald. Ellers NRG Power eller SR50 som 30 eller Runner som 30. Speedfight 3 er også ret fed synes jeg. Ja jeg vil gerne have en scooter der ser godt ud og så ja betale lidt mere for det. Hvis du forstår mig? Og ja jeg kan kun kører på 30 jeg har ikke kørekort desværre smiley


  • #6   12. dec 2016 Herinde synes jeg de har et godt udvalg af kvalitets scooter ved ikke hvordan det ville fungere med service osv hvis man handler herinde?

    http://tmp.dk/da/product/piaggio-2530-kmt-knallert/nrg-power-dd-50cc-2s-nero-meteora-red


  • #7   12. dec 2016 Ingen andre der kan komme med noget? jeg er vild med Speedfight 4, fordi man kan sætte sin telefon til og bruge den som GPS og den kan oplade imens smiley

  • #8   12. dec 2016 Ellers synes jeg også at SYM Jet Sport X SR50 er meget lækker. Den har thansen på tilbud lige nu den er sat 3.000kr ned smiley kan den anbefales?

  • #9   12. dec 2016 Thansen kan ikke anbefales

    Sym generelt heller ikke, men slet ikke hos thansen.
    Der er grund til den er så billig nu. Mere end bare 1 grund


  • #10   12. dec 2016 Jeg kan sagtens anbefale Thansen scootere, jeg har haft en del, og de har sku holdt fint. Blandt andet min VGA Versus. En Thansen scooter holder, hvis den bliver passet og serviceret.

  • #11   12. dec 2016 Og hvilken grund er det så?

  • #12   12. dec 2016 Og ja hvis jeg nu køber en nede ved thansen så selvfølgelig bliver den serviceret nede hos dem smiley

  • #17   14. dec 2016 Deres skrabede garanti og service, og så de fejl jeg har set dem lave.

    Deres idvalg af varer og priserne på dem, når du skal have rådnog vejledning eller nye dele på.

    Hvis du fjerner ringen kan du vær sikker pæ du skal aætte den i igen hvis der kommer problemer med knallerten.

    Jeg har lige hjulpet en der lige havde cået sin vga formula tilbage fra thansen.
    Den havde kørt 400km

    Han havde købt en ny til 10000 for at slippe for problemer.
    Men som han sagde, han havde bare ikkebuaft andet.

    Den var super sløv fra butikken, og cdi begrænset så den måtte han købe ubegrænset, og fjerne ringen.
    Så var den stadig rimeligt sløv, men begyndte at køre dårligere og dårligere. Efter ca 300km døde den. Han prøve alt muligt.
    Måtte til sidst gøre den lovlig igen og få givet thansen den igen så de ku se på hvad der var galt.

    Det viste sig at være karburatoren der skulle skiftes...

    Prøvede heg også med en baotian.
    Prøvede næsten alt med det skrummel

    Endte med at givr den til msp som først prøvede at skifte karb smiley
    De er åbenbart mega dårlige på de kinesere.

    Men det virkede ikke...

    Så de prøvede med ENDNU en ny karb.
    Så kørt den igen....... 500km.........

    Godt det ikke er mig.
    Jeg havde nok med at holde stille og slæbe min cpi da jeg var 16-17.
    Træt af at tabe luft på hjuelen, noget går i stykker og så må mna slæbe en halvflad kina knallert 4 km en kold våd aften, for at komme hjem.
    At indlevere den hos forhandleren er et endnu større problem


    Og så ville forhandleren have 700 for en vario da jeg fik taget min af politet

    Men færst sky jeg lige med ud i baglokalet og vælge dn rigtige fra protunas hjemmeside, jaja det var den der til 290 eller hva den kostede.

    Ude ved kassen blev prisen så rundet op til 700. Møgøre.

    Jeg satte aldrig fod i den krejler kæde til kapitalistisk kina-shop igen.


  • #18   14. dec 2016 Det var forrsten "jupiter cykler"

    Gpr en sjælden gang imellem stadig i thansen.
    Mest bare for at få et godt grin.
    Men det sker da at jeg står og mangler et tændrør eller en maling eller noget, og desværre er nødt til at gå derind og betale overpris, eller købe noget junk til normalpris..



    Har du overvejet motrac m3r ?

    Se billeder af den smiley
    Den er fed.


  • #19   14. dec 2016 13000 sidst jeg kiggede

    profilbillede
Kommentér på:
Køb af ny scooter 30

Annonce