{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.518 visninger | Oprettet:

Gilera Stalker Til Pige? {{forumTopicSubject}}

Heej SG

LÆS VENLIGST HELE TEKSTEN TAK...

Jeg overvejer at købe en ny scooter til Kæresten, da hendes Comet bare var en prøve scooter da det var hendes første, men også fordi at efterhånden er en ældre scooter, selvom den er fra 07 og kun har kørt 4000, da hun som regel kun bruger den til og fra arbejde og selvfølgelig lidt sjov og spas XD

Hun kunne rigtigt godt tænke sig en Jog r men da hun ønsker sig en 100% lovlig scooter og den skal også være med Nr plade, så er den model meget dyr syntes jeg selvom vis nu den er brugt.

Vi har så snakket sammen og kigget lidt på en Stalker som hun også syntes lyder og ser fornuftig ud, Hun er bare lidt bange for at den er for høj for hende da hun kun er 167cm og jeg er selv 182cm og jeg syntes faktisk at den er lidt høj i det, nok fordi jeg som regel køre på Aprilia Sonic smiley nåh men som sagt er hun lidt i tvivl med højden, så vi vil meget gerne høre jeres meninger og gerne jeres højde så vi har noget at gå ud fra, Ps vi har ikke lige mulighed for at prøve en Stalker nogen steder, ellers ville det jo være lidt letter smiley

Og så er der jo også lige nogen andre ting som Original Udstødning, er det ikke en der er svære at skaffe brugt? og er dækkene ikke svære at skifte? og er almindelig service og reparation for eksempel ved speedline ikke meget dyrt i forhold til Pgo? og kan der godt være en størrelse M hjelm i sædekassen? og vigtigst af alt Hvad med det lorte sted stel nummer sider, er der nogen måde man kan holde det pænt? da jeg har hørt af flere at det ruster væk, og det er iser udsat om vinteren når det sner og når der er salt på vejen, jeg hade nemlig selv en Comet en gang som hade det pæneste stel nummer men efter jeg ikke hade kigget i ca halvandet år så var det helt væk og det sider jo på samme måde på en Stalker så er meget nervøs for at det vil ske igen smiley

Mange tak for i læste det hele og håber i kan og vil hjælpe, mange tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera Stalker Til Pige?
  • #1   22. sep 2016 ville da nok starte med at sige efter min egen mening at stalker er den bedste scooter i verdennefter min mening og den høje fri højde kun er en fordel for eksempel hvis du skal ud på en tur ud i skoven syntes i eller hun skal prøve at side eller finde en som har en brugt en som hun kan prøve det ville være det letteste smiley mvh christoffer

• #2   22. sep 2016 Mange tak for hurtig respons Christoffer, ja jeg er heller ikke i tvivl om det ikke er en af de bedste af hvad jeg har hørt, men problemet er bare at dem vi kender ikke har en Stalker eller har ikke mere så det er lidt svært, men prøver at se om vi ikke kan finde ud af noget da det selvfølgelig ville være lettest ja, har du noget viden om det jeg skrev om stel nummeret? Vh Mike smiley

• #3   22. sep 2016 og selvfølgelig til de andre spørgsmål også smiley

• #4   22. sep 2016 Jeg har selv Stalker, og den er jeg ekstrem glad for. ja, den er lidt høj i det, men ikke noget uden videre.
    service er super nemt og ligetil Pga. den nemme hi-per motor.

dækskift tager Ca 15 min med det rigtige værktøj (har lige skiftet mine)

alt i alt, en ekstrem lækker og pålidelig scooter til gode penge. også er den flot smiley

hvad angår original udst. kan man købe den hos speedline, godt nok til en god sjat penge. Men eller er der et hav af udvalg i std udstødninger.

• #5   22. sep 2016 Hun kan nemt passe en Gilera Stalker jeg er 166 og jeg har kørt på min vens et par gange, men det er meget normalt at hiper er lidt høje smiley

• #6   23. sep 2016 oky lyder godt, så kan det jo ikke gå helt galt, men vil meget gerne høre hvad jeres meninger spørgsmålene om stel Nr da det er ret vigtigt smiley

• #8   23. sep 2016 Hvad mener du med det? smiley

• #9   23. sep 2016 Altså bare sørg for det er dækket til af en eller anden form, feks. med et skjold. så forbliver det pænt.

havde personligt ikke kørt når de havde saltet eller hvis der regner, så hellere tage cyklen og knallerten forbliver pæn. smiley

Kommentér på:
Gilera Stalker Til Pige?

Annonce