{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begrænsning på pgo DR big i udstødning.
  • #1   11. sep 2016 Du snakker vel om gevindingssystemet, hvor der går en slange fra udstødning til luftfilter?
    Det skal være monteret og må ikke fjernes.

    Begrænsingen er en "blindtarm" på forrøret.
    Undgå at ændre på den originalr udstødning.
    Den koster noget i stil med 2300kr.
    Køb hellere en R-Setup 9K, hvis du vil tune den.


  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #2   11. sep 2016 Jeg har ikke en slange fra mit luft filter. Min pgo er fra 2000. Men har købt brugt udstødning til den. Og den var med katalysator og havde en slange på siden som jeg har blændet af.


  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #4   11. sep 2016 Mange tak. De havde bildt mig ind at den gerne måtte bruges. Men den kan nok sælges.

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #6   11. sep 2016 Der går ihvertfald en slange fra variator huset. Til et andet sted.

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #9   11. sep 2016 Hvordan sætter jeg billede ind

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #10   11. sep 2016 Der går en slange fra vario huset og hen foran på scooteren. Ikke udstødningen

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #13   11. sep 2016 Det er det samme som du har

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #15   11. sep 2016 Enig. Er ny i scooter verden. Men gammel i knallert 25+ verden

  • #16   11. sep 2016 Om udstødningen er godkendt til hans årgang, det betyder nok ikke noget.
    Han kan jo kontakte PGO og høre hvad de siger til det.
    Hvis de siger god for det, så er det ok.
    Det er nok nærmere en gammel type udstødning, som ikke må sidde på en ny model.


  • #18   11. sep 2016 Hvis katten brænder af, så ændre det vel ikke noget.
    Så er den jo bare som en uden kat, som den originale jo er.

    Er udstødningen købt til en ældre model, men den leverede er til en nyere model, så skal den retur med det samme.

    Hvis du har taget screenshot af udstødningen der hvor du har købt den og har screenshot af kvitteringen, så er der nok ingen problemer.

    Evt, så kan man finde ud af hvad der skal til at få sat genvindingssystem på sin scooter.
    Jeg tror at du får svært ved at finde en panser, som vil give en bøde for at man kører "lovligt" ( under 40kmt ) og nu sviner miljøet mindre, end med den "rigtige" udstødning.

    At panserne stopper en scooter der faktisk rulles under 40kmt, der klapper de nok bare i hænderne.
    Man finder nok en masse forståelse, for at man ikke kan fremskaffe den typegodkendte.


  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #19   11. sep 2016 Den er købt brugt. Regner ikke med at den køre stærker med kat.

  • #20   11. sep 2016 Sæt den på og se hvordan den kører.

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #21   11. sep 2016 Jeg køre med den. Men maskinen gå 39-40 lovlig. Jeg putter en 9 mm. Skive i. Har knægt som vil køre lovlig.
    Når den er varm. Lyder udstødningen anderledes. Men køre fint. Men med mange omdr.


  • #22   11. sep 2016 Selvfølgelig har den mange omdrejninger.
    Det svarer jo til at fjerne 4. og 5. gear fra er bil.
    Så tager den også mange omdrejninger på motorvejen ved 110kmt. ( hvis den kan det )

    Hvor meget kører den uden skiven?
    Det synes jeg er interessant.
    Man skal helst ned omkring 55kmt, uden skiven i, før det er sikkert at sætte skiven i.


  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #23   11. sep 2016 Den køre 55 med skiven ud.
    Har monteret nyt lovlig cyl. Som lige er tilkørt. 7,5 g. Ruller og ny rem. Det er en ny 8 mm. Skive i. Men jeg har fået lavet en 9 og 10 mm. Skive for at få den til at køre 36-37 kmt.(har ikke afprøvet endnu. )


  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #24   11. sep 2016 Udstødningen er brugt og i meget god stand

  • #25   11. sep 2016 9mm skiven er sikkert fin nok.

  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #26   11. sep 2016 Mange tak for hjælpen Tommy.
    Men jeg køber et nyt udstødning som Original (som linket). Og sælger det med kat. På som også er original.
    Knægten jeg har ikke ikke så god til det med politiet. Så den skal være iorden.


  • Robert P
    Robert P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #27   14. sep 2016 Hej Tommy. Ved at større vægt på rullerne. Da få den ringer optræk og lidt på toppen. Men omdr er det kun styret af skiven. Har vægten nogen indflydelse der

  • #28   14. sep 2016 Der med vægten på rullerne og optræk/topfart, det er lort med lort på.
    De rigtige ruller, de giver dig max optræk og max topfart.
    Alt andet er løgn.
    Det er ævl, fra personer der enten har hørt det fra andre, eller simpelthen er for dårlige til at shimme, indstille resten af gearsystemet, deriblandt trykfjeder og kobling.


  • #29   14. sep 2016 Når du har skive i vario, så er det skide ligegyldigt hvilke ruller du har i, stort set.
    Topfarten er den samme og omdrejningerne er hjernedødt høje


Kommentér på:
Begrænsning på pgo DR big i udstødning.

Annonce