{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Nummerplade Info! {{forumTopicSubject}}

Heej SG

Jeg har en bekendt som har købt en scooter fra 09 som jo skal have Nr plade på, men den tidligere ejer har stadig pladen, da ham jeg kender ikke har omregistreret den inu, da der var nogen ting der skulle laves på den først, men han spøger så om, hvad med den dag han vil forsikrer den, og køre til synshalen eller skat for at få den nr plade, vil de så ikke have den gamle plade af ham først før at han kan få en ny, han tænker mere på vis nu ham som hade scooteren før ikke har afleveret den gamle nr plade, det kan han jo ikke vide om han har gjort, så tænkte lige jeg ville spøger jer, da jeg ikke selv ved en skid om det.

Ps vil den gamle Nr plade ikke blive meldt til politiet vis den ikke afleveres? håber ikke kan og vil hjælpe, god aften der ude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade Info!
  • #1   8. sep 2016 du kan tjekke den på nummerplade.net om den er afmeldt smiley

• #2   9. sep 2016 Hvis du har reg attest er dee ikke noget problem og afmelde den smiley evt få en ny smiley

• #3   9. sep 2016 Koster det ikke mere at afmelde og så indregistrere igen fremfor bare at omregistrere?

• #4   9. sep 2016 det vil sige at når ham jeg kender har reg att på den så kan han godt afmelde pladen selvom han ikke har den og når han så en dag vil forsikrer scooteren så kan han godt gå ned og få en ny plade, selvom vis nu at den gamle ejer nu ikke har afleveret pladen?? ps vil pladen ikke blive meldt til politiet vis den ikke er afleveret, for så vidt han ved så har han nemlig gået ned med den smiley

• #5   11. sep 2016 Det sker helt automatisk ligeså snart at du kan bevise at du ejer maskinen, eller sælger selv afmelder den. Når en af delene er sket har sælger så vidt jeg kan huske 14 dage til at aflevere pladen i ellers vil politiet hente den hos ham. Du kan roligt hente en ny nr. plade hos Skat eller hvor det nu er man henter den idag. Det er småpenge det drejer sig om i forskel på at omregistrere og selv hente en ny nr. plade. Du behøver ikke at melde nogen overhovedet, det klarer told og skat for dig.

• #6   12. sep 2016 1000 tak rigtigt godt info smiley det kan jeg bruge til noget smiley

har en ting til, hvad så vis sælger har købt en scooter med Nr plade men ikke selv har omregistreret den da han købte den og så sælger den vider til tredje person, som ikke for pladen med, så vil politiet jo komme hjem til den sidste registreret person altså den første person, men som så ikke har pladen mere, da den er solgt til en som har reg att og Nr plade som han så kunne have beholdt da han solgte scooteren da ligesom i det her tilfælde, at den nye køber vil lave lidt på den først hvad sker der så? så for politiet da aldrig den plade?

• #7   12. sep 2016 Hmmm, ja kan godt se hvad du mener ven, igen er det sådan at den person som har indregistreret maskinen har pligt til at afregistrere maskinen og aflevere pladen. Den vil altid hænge på ham som står for indregistreringen at afmelde pladen ved videre salg og aflevere pladen. Som nævnt tidligere henter politiet den automatisk hvis ikke at det sker. Man kan ikke beholde aktive nr. plader i mere end 14 dage efter omregistrering. Hvis man gør vil den blive efterlyst med konsekvenser for den der ikke har afmeldt den. Ring til Told og Skat hvis der er mere du er i tvivl om ven smiley

• #8   12. sep 2016 Nej det helt fint ven, jeg fik de svar jeg skulle bruge, mange tak for hjælpen smiley

• #9   15. sep 2016 Altid smiley

Kommentér på:
Nummerplade Info!

Annonce