{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.931 visninger | Oprettet:

Problem med Peugeot Speedfight 3 {{forumTopicSubject}}

Hey SG.

Jeg håber nogen af jer kan hjælpe.
Kan nogen fortælle mig hvad jeg kan gøre ved dette?
På video'en holdes gas konstant i bund.
Jeg har renset karburatoren, skiftet benzinfilter, drænet tanken, haft kaburatorsprit i benzinen. Skilt vacuum-huset af (Det var vist unødvendigt).

Den kan fint stå i tomgang uden problemer.
Men lige så snart den skal give rigtig gas, gør den dette.
En sidste note. Jeg har fundet ud af at den ikke rigtig kan trække. Jeg skulle køre op ad en indkørsel, som hælder lidt, og dette kunne den slet ikke.

Kan nogen hjælpe ? Hvad kan/skal jeg gøre?

http://www.scootergalleri.dk/video/diverse-scooter/112104-problem_med_peugeot_speedfight_3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med Peugeot Speedfight 3
  • #1   21. aug 2016 Dør den ved omkring de 6000 omdr, eller vil den bare ik over de omdr. ??. Er den lovlig eller er begrænsninger taget og hvis ja, hvilken af dem er så taget ?.

• #2   21. aug 2016 Når man giver gas så kører den op og ned i omdr, som det ses i video'en.
    Jeg har pillet skiven ved vario'en, (den der sidder bagpå vario'en), og ringen ved vario'en. Ellers ikke.
    Jeg har endda sat std. ruller i.

Det skal dog siges at den "døde" for mig for en uges tid siden. Jeg startede den om morgenen og kørte afsted og pludselig ville den ikke tage omdr. Så jeg stoppede.. Den kunne godt holdes i gang i tomgang, men lige så snart jeg gav gas ville den gå ud. Hvilket den gjorde til sidst.

• #3   21. aug 2016 har lige fundet ud af: når man tager luftfilteret af er der ingen problemer.

• #4   22. aug 2016 Ta og rens filteret det kan hjælpe

Kommentér på:
Problem med Peugeot Speedfight 3

Annonce