110 ccm pbr skyteam {{forumTopicSubject}}
Hej
Som overskriften er så søger jeg info om der er nogen der har prøvet og sætte en 110 ccm cylinder og topstykke på en 50 ccm motor.
Det er en pbr skyteam vi snakker om.
Hvis ikke vil den som kunne køre bedre med en større karburator end standard når alle begrænsninger er taget ??
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2016
Følger: 14 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 6
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2016
Følger: 14 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 6
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2016
Følger: 14 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 6
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2016
Følger: 14 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 6
Hvad vil give af råd til og få den til og være mere frisk uden og skifte cylinder osv.
Måske karburator og gearing ?
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
jul 2016
Følger: 14 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 6
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 32 Scootere: 7 Emner: 12 Svar: 335
Hvis de altså opdager det og ikke bare smækker den på felt og giver dig en bøde for at den køre for stærkt
Hvad angår dit spørgsmål så køre 110cc med længere slaglængde og større pindbolt afstand end 49cc gør så det er noget af en ombygning
Mit bedste forslag er at købe 70-85 cc ombygningskit.
jul 2016
Følger: 14 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 6
Er det nødvendigt med karburator også ??
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
110 ccm pbr skyteam