{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Cylinder {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Har lige haft købt ny cylinder til min pgo pmx fra speedline. En DR racing 50ccm - 10ø. Da min gamle cylinder var godt brugt og gjorde der ikke kom kompression.

Undrer mig meget. Da jeg får monteret den, og får den startet. Vil jeg prøve at køre en tur . Kørte meget stille og roligt, og intet bundgas, da den pludselig siger en underlig lyd, og slukker. Prøver at tænde den på el, og kan høre med det samme stemplet har sat sig! Får slæbt den hjem og får topstykket af, men stemplet har smeltet sig fast , så blir nød til at bruge en hammer for at få den ud, da jeg så får den ud er stemplet helt smadret med dybe ridser, og der er en dyb ridse i cylinderen også! Den ene stempel ring sad fast i stemplet. Og da jeg var ude at kører virkede den heller ikke helt optimal! Har ringet og snakket med speedline og sendt billeder. Da det er penge der smidt lige ud af vinduet. Spørgsmålet er hvorfor sætter stemplet sig efter knap 200-300 meters kørsel. Og hvorfor kørte den så underligt da den kørte den korte distance! Og er der noget man kan gøre ved det, udover at brokke sig, eller købe helt nyt.?

På forhånd tak.
Mvh Marc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cylinder
Kommentér på:
Cylinder

Annonce