{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Forgaffel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens(: jeg har købt en piaggio nrg fra 06, for omkring en måned siden. Jeg har fundet ud at når jeg køre omkring de 50 og trykker forbremsen i giver dit ligesom nogen ryk oppe foran. Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at det stopper, om det er nye styrfttings der skal til, eller om forgaffelen skal have service. Tak på forhånd(:


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forgaffel
Kommentér på:
Forgaffel

Annonce