{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Allan L
Allan L
Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84

Peugeot Speedfight cylinder {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft 2 gange i træk at min cylinder ( vandkølet ) har ødelagt 2 stempler. I modsat side af pilen på stemplet har den efterladt en lang rids fra stempelringene og hele vejen ned, men efter en nøje inspektion har jeg intet usædvanligt bemærket på cylinderen, hverken ridser eller noget som kan have ridset stemplet.
Jeg har så efterfølgende kigget efter en ny cylinder ved kgi og har set at de har en original til 1500 kr og en anden som koster knap så meget.

Er det uoriginale ligeså godt kvalitet som det originale ? Jeg tænker; bare fordi der ikke står Peugeot på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot Speedfight cylinder
  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

#2   21. maj 2016 Det er netop den skyllekanal som sidder lige overfor udstødningsporten, men der er intet og se.

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

#4   28. maj 2016 Så fik jeg endelig tid til at skille hele motoren af og sørme ikk om det var det var det ene kugleleje som var gået til. Jeg har nu bestilt et nyt sæt med tilhørende pakdåser og inden længe skulle jeg gerne have det samlet igen.

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

#6   28. maj 2016 jeg har skam fundet et par gode brugbare video på tube til hvordan de nye skal sættes i. Hvor du fryser din krumtap og nænsomt varmer lejerne op til 150 grader og så skulle de gerne falde ned i hullet med lethed.

Kommentér på:
Peugeot Speedfight cylinder

Annonce