{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.342 visninger | Oprettet:

Afmelding af forsikring og nummerplade {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Hvordan er det med afmelding af forsikring og aflevering af nummerplade? Jeg flytter her til sommer, og har ikke tænkt mig at tage scooteren med.

Hvordan foregår afmelding og hvad med nummerpladen?
Hvis jeg sælger scooteren, er det så noget jeg skal gøre som sælger, eller skal den blot omregistreres, og så stopper min forsikring automatisk, og så skal jeg ikke bekymre mig om noget som helst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmelding af forsikring og nummerplade
  • #1   20. maj 2016 Hvis du vil afmelde skader skal du tage dem af og aflevere dem på et nummerplade kontor eller hvad det nu heder og så ringer du bare til forsikringen og opsiger din forsikring

hvis du sælger den med plade på så kan du gøre det på to måder den ene er at køber tager sit nemid med på kan i sammen omregistrer den på skat.dk og når han er kørt ringer du til forsikringen og opsiger forsikring ellers er er der også den gamle måde hvor du bare sælger den med plade på laver købs papir og efter 3 uger tjekker du på skat.dk om køber har omregistreret den hvis den ikke er så skriver du bare til skat og siger du har solgt den og vil have de tvangs afmeldt og sender et godt billede af købs papir med

• #2   20. maj 2016 Som Brian N siger, dog med den forskel at du ikke skal ringe til din forsikring og afmelde den, for det kan man ikke.
    Din forsikring bliver helt automatisk stoppet når nummerpladen er enten afleveret i en synshal, eller omregistreret til ny ejer.
    Grunden til det, er fordi det er lovpligtig at have en ansvarsforsikring, derfor kan du ikke selv ringe til dit forsikringsselskab og afmelde forsikringen. Du skal enten aflevere nummerpladen eller omregistrere scooteren, så kører det til gengæld også helt automatisk smiley

Kommentér på:
Afmelding af forsikring og nummerplade

Annonce