{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.779 visninger | Oprettet:

Henrik T
Henrik T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hvordan stikker man af fra en Offroader? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Ja nu hvor der bliver godt vejr har jeg set offroadere i esbjerg, og jeg har en hidsig maskine som jeg helst ik vil blive taget på. Vil høre om der er muligheder for at stikke af fra politiet på en offroader?
Synted det virker umuligt, el er der nogle af jer der har haft held med det?
Go onsdag...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan stikker man af fra en Offroader?
  • #1   11. maj 2016 lad nu bare være tag skraldet for det du går og laver i stedet

• #2   11. maj 2016 Du stikker at på en gangsti med bomme, og så kører du et lille barn ihjel og ødelægger en hel familie, fordi du er en torsk som ikke tænker særligt langt.

• #3   11. maj 2016 Det sku svært og stikke fra en offroader. Stå ved det, eller kør steder hvor du tænker politiet ikke kommer så tit

• #4   11. maj 2016 Tag skrallet?? Hvad snakker i om? Tror i bare han vil lade sig overgive og forære hans tun væk?`Kan sku godt forstå han spørger! Ku jeg også godt tænke om der var en mulighed for at kunne stikke af... Tøsedrenge!

• #5   11. maj 2016 Og forresten mig bekendt kan en offroader godt komme igennem en gangsti.
    Utroligt i kommer med sådan nogle kommentarer! 90% af alle med en dyr/ulovlig scooter vil sku prøve at stikke af. Det sku da logik.

• #6   11. maj 2016 Tror du har misforstået noget her Bo, Det er tøsedrenge som stikker af, Hvis er i så pisse bange for at blive taget, Så kør da på bane som alle os andre som hygger os med at tune scootere smiley

• #7   11. maj 2016 humm 600 ccm offroad maskine 0-100 3-5sek

scooter max 95 ccm som jeg langtfra tror den er 0-100 på korter tid en mc hvis den kan få bid ikke tøse dreng bare resist

men der er mange andre koncikvenser ind bare en bøde tid at køre fra politiet hvad nu hvis lille per på 7 kommer cyklende og du baldere ind i ham med 80 eller rammer en ældre dame som kommer gånde med hindes gang stativ og du rammer hinde hun kommer nok ikke til at gå igen men jeg siger ikke at du ikke skal køre fra dem jeg siger hvis det går galt så tag skraldet og tænk dig om hvad du gør før du gør det

• #8   11. maj 2016 I er satme så fornuftige da smiley

• #9   11. maj 2016 alt anden er sku da dumt tænk før man handler intet andet hvis det kan betale sig så kør hvis ikke stop

• Big M
    Big M Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 3 Svar: 39
    #11   11. maj 2016 Henrik T Det er så og simpelt, du køre i havnen så ser du dem ikke mere.

• #12   11. maj 2016 Hvis i har en ghetto i nærheden så ind igennem der, der følger de ikke med af mine erfaringer

• #15   11. maj 2016 Den kan ikke dreje så skarpt som en mindre maskine.

Steder hvor man må stige af og trække maskinen har scooteren også en klar fordel. Ingen kobling ingen gearpedal.

Den vejer også ret meget når først den får topboks osv på sådan en xtz660.

Bomme man kan dukke sig under med scooteren på skrå er også en mulighed.

Det er musen fra katten.

Du bremser også meget lettere så hvis de kommer op og vil skærme af så er det bare at bremse hårdt og vende på en tallerken. Han skal rode med gearene og den bløde affjedring.

En stejl trappe med en cykelrampe man kan løbe op ad med scooteren i er også go.

Bjarne benspænd har aldrig været stuntkører typen

• #16   11. maj 2016 Men det her opslag lugter lidt af politi, tjek hans profil oprettet for 18 dage siden og er 66 år gammel, tror næppe en 66 årig stikker af fra politiet

• #17   11. maj 2016 Synes det er meget standard at folk har anonymiseret deres profiler på sådan en random måde smiley

• #18   11. maj 2016 Men h orfor ?:)

• #20   11. maj 2016 Nej det er selfølgelig rigtigt men syntes squ alle er ved at gøre sig anonyme her inde og andre steder

• #21   11. maj 2016 Hvor fornuftigt er det at køre 80kmt i bil på en landevej, hvor man kan være skyld i utallige menneskers død og lemlæstelse hvis en modkørende med 80 komme til at flytte sig en halv bilbredde til venstre for at undgå lille-per?

Der er rigtig mange der dør i frontalsammenstød 80+80= 160kmt på landevejene hvert år.

Havde man kørt på scooter havde der været sideværs sikkergedsmargen nok.

Landevejene er komplet hjernedøde i bil sammenlignet med en lille scooter med knap 125cc15hk.

Det er så fælt hvordan fanden bliver malet på væggen hver gang snakken går på knallertloven herinde.
    1 fjer bliver til 10 høns på internettet sådan er det nok bare

• #22   11. maj 2016 Lige en lille rettelse så 80kmt+80kmt gir ikke 160kmt i et sammenstød så er det stadig som at køre galt med det 80 smiley bare 2 opjekter med samme hastighed de ender i 0 ret hurtigt

Newtons lov smiley

• #23   11. maj 2016 Man rammer et objekt der nærmer sig med 44,444 meter i sekundet eller 160 km i timen.

Det er meget meget værre end at ramme en porsche cayenne der holder parkeret

Men ja det svarer kun til at fyre ind i en solid bjergvæg med 80 kmt smiley

Men ift bil svarer det til at ramme en parkeret bil med 160 kmt

Og der må være op til 8 passagerer ud over føreren. I hver bil.

Det er potentielt 18 børn og unge der bliver gjort til teenage smoothie.
    Helt lovligt

Hvor mange unge under 24 på knallert er det lige der er døde de sidste par år?

0? 4? 2?

• #25   12. maj 2016 Haha

Nej 0 af dem var under 24

Så der døde NUL under 24 år på knallert i 2014.

1 mellem 25 og 44 år

Der døde 10 over 44 år smiley

Jeg kan personligt garantete for at der er blevet kørt meget lovløst og stukket af fra politiet i 2014

Af folk under 24

Men det er ikke os der dør.

Loven skal seriøst stikkes lige op i lokken hvis ikke den bliver ændret i år

profilbillede
  • #27   12. maj 2016 Ville det ikke være fornuftigt at sænke aldersgrænsen for 30 knallert til 13 år,
    og så forbyde folk over 44 at køre at køre lille knallert?

Voksne mennesker kan tydeligvis ikke styre en knallert.

Unge mennekser kan styre ulovligr knallerter.

Hvad med A kærekort til 16 årige men forbud mod at køre mc for folk over 44

Fornuft?

Nej et formynderisk overgreb mod den personlige frihed dr hvad det er.

Så kan i kalde jer selv "fornuftige" alt det i vil

• #30   12. maj 2016 Er man gammel nok til at kører for stærkt er man sq også gammel nok til at tage straffen..

• #31   12. maj 2016 Hvor har du spottet en offroader henne?

• #32   13. maj 2016 Der er nok nogen af jer der ikke har set det her tv indslag om deres offroader så linker lige til videoen
    http://www.scootergalleri.dk/video/diverse-scooter/101020-politiets_crosser

• #34   16. maj 2016 Jeg mener bare at folk over 40 dør som fluer på lille knallert
    Folk under 24 gør ikke.

Resten er gratis at fortolke oå

• #36   17. maj 2016 Det er også typisk jylland at politiet ikke håndhæver loven.

Herovre bliver dine dele taget og du får en mishandlet maskine retur.

Det er ikke bare en bøde.
    Det er tyranni
    Og det er dumt.
    Ingen andre steder i verden er reglerne så dumme.
    At man må køre bilen på billedet før scooteren på billedet

profilbillede
  • #37   20. maj 2016 Andreas B:
    Det vrimler med offroadere i esbjerg for tiden..

Kommentér på:
Hvordan stikker man af fra en Offroader?

Annonce