{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

APRILIA HABANA VIL IKKE STARTE {{forumTopicSubject}}

Hej folks står med min Habana der ikke vil starte, har skiftet tændrør samt hældt benzin på og fandt ud af idag at der ikke kommer benzin igennem slangerne og ned til røret... Det skal lige siges af den har stået stille i flere år.. kom frisk med fif og faf hilsen D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  APRILIA HABANA VIL IKKE STARTE
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   16. apr 2016 rens karburatoren skift tændrøret samt benzin filteret til at starte med

• #2   16. apr 2016 ok det må jeg prøve har dog prøvet at ta slangen ud af karburatoren og suge for af få noget brændstof igennem men forgæves

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84
    #3   16. apr 2016 Har du vacuum benzinhane ?

• #4   17. apr 2016 hvis den har vaccumhane på skal du ikke suge i benzinslangen men vaccum slangen

prøv og byt rundt på slangerne og sæt benzin på hvor vaccum skal være og sug i vaccum og sæt den tilbage på plads igen og så prøv og start den igen

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

#5   17. apr 2016 Hvis det er en vacuumhane du har, så er der monteret 2 slanger på din hane, hvoraf den ene går ned til din karburator og den anden går muligvis til din blok eller indsugningen.
    Den slange der går til indsugningen skal du pille af og så let puste/suge indtil du kan se benzinen løber ud af slangen. Gør den ikke det, så er din hane nok irret til og så skal du have en ny hane.
    Jeg har selv lige fået en scooter ind hvor hanen var irret til og membramen var tørlagt og så er de ikke til at redde. Men heldigvis fandt jeg en magen til, til sølle 99 kr

• #6   21. apr 2016 Ok så er den sku startet takker for hjælpen

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

#7   23. apr 2016 Kunne det lade sig gøre at du fortalte hvad du gjorde så evt andre med samme problem kan finde svar på det.

• #8   24. apr 2016 Jo som sagt fik jeg taget de tre slanger ud fra vaccum pumpen og sugede fra 1 punkt og så op til filteret indtil der kom benzin i filteret samt jeg sprayede med motor start i karburator, samt kickstartede den.....

Kommentér på:
APRILIA HABANA VIL IKKE STARTE

Annonce