{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Caspar K
Caspar K
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24

Problemer med Sonic {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en sonic, som jeg efterhånden har nogen små dumme problemer med. Kan fint køre på den, bare nogen ting der irriterer mig! Ville høre om I har en løsning på nogen af følgende ting, skal lige siges der sidder en Topperformance Nardo Replica udstødning på + power luftfilter;

1. Kan ikke give fuld gas uden den siger "baaah" og går ud

2. Skal starte den med choker og kickstarter, selvom det er varmt (dog hvis den har stået lidt, kan jeg slukke den og starte den på el)

3. Er langsom til at tage fat i baghjulet

4. Langsomt optræk

5. Blinklyset virker ikke, der er pærer i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Sonic
  • #1   30. mar 2004 den får for meget luft....

• #2   30. mar 2004 dit problem med blinklyset kan være fordi at ledningen er røget af eller blevet klippet oppe fra relæet.. og elllers så er det fordi at stel forbindelsen ude ved pærerne er dårlig... og hvis du kører med nardo på std. cylinder er det jo derfor den kører dårligt.. den passer slet ikke til en så lille cylinder...

• #3   30. mar 2004 du kan ik kører med nardo på lovlig cylle. den kan ik lave et stort nok tryk til at fylde udstødningen op!!!

• Caspar K
    Caspar K Tilmeldt:
    jan 2004

#4   30. mar 2004 Så ville jeg få mere ud af at køre med standart uds. ? eller ville det blive det samme mht. fart

• kristian J
    kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #5   30. mar 2004 du kan sku godt køre med den udstødning, du kan køre uden om du vi! men problemet ligger nok i at der er kommet et power-filter på og en udstødning med mere gemmemgang, det gør at den får for meget luft, som så hvæler den ved højere fart, du kan muligvis løse prøblemet ved at skifte til en støre dyse,

• Caspar K
    Caspar K Tilmeldt:
    jan 2004

#6   30. mar 2004 Det er ikke sådan der er noget der har taget skade af det ???
    Men kan det også hjælpe at skifte til et standart luftfilter?

• kristian J
    kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

#7   30. mar 2004 den tager ikke skade af det men det kan nok godt hjælpe lidt at skifte til standard, hvis du ikke gider til at skifte dyse.

• kristian J
    kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

#8   30. mar 2004 den tager ikke skade af det men det kan nok godt hjælpe lidt at skifte til standard, hvis du ikke gider til at skifte dyse.

Kommentér på:
Problemer med Sonic

Annonce