{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.971 visninger | Oprettet:

mette J
mette J
Tilmeldt:
4. feb 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

køb af scooter {{forumTopicSubject}}

Hej, min søn ønsker sig en scooter i konfimations gave,.
men jeg har ikke noget forstand på dem.
og er bange for at blive snydt.
min søn har taget knalleret kørekort, og alt det med forsikning med mere, kan jeg godt finde ud af, så her behøver jeg ikke råd.
men jeg mangler råd omkring hvilken mærke man skal købe, hvad er bedst, og det skal desværre også være billigt, har max 8000 kr til en, men kan se at t hansen har en del omkring den pris, men da jeg ikke kender til det, og ikke har nogen omkring mig der kan hjælpe,. vil jeg høre om hvad mærker i forslå. . og hvilken man iafald skal holde sig fra. han er ca 180 høj og vejer omkring 60 kg. . nogen forslag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af scooter
  • #1   4. feb 2016 Chek min Yamaha ud, den koster ikke i nærheden af 8000. Og det er en kvalitets scooter. Alle papir haves . Du velkommen til at skrive en besked.

    Angående knallert.. t-Hansen.. ALDRG! Køb knallert derfra.. Du køber en 4 takter og så vil sønnen prøve noget nyt 2 mdr efter og så kan du sælge den for næsten ingen penge da folk ikke gider give mere for dem.. Da alle ved det er lorte kvali.


  • #2   4. feb 2016 En scooter af følgende mærker går du ikke galt i byen med. Yamaha, Pgo, Aprilia, Gilera, Piaggio, Honda.

    Hvis scooteren skal være ny, så er der ikke andre muligheder end thansen og jem og fix scooter med et budget på 8000.- Nogen er heldige med dem fra Thansen og andre er knap så heldige.

    Hvor meget skal der køres på scooteren og skal scooteren køre fuldt lovligt?


  • #4   4. feb 2016 Han vil sætte pris på en PGO Hot50 da det er en populær scooter der er stabil. Der er mange af dem og hvis du køber en der er Maks 2 år gammel / kørt under 5000 km får han en scooter der hverdag hvis han ikke piller for meget ved den.
    Køb evt. En der kun har haft en ejer og som også har købspapirer osv.
    Jeg købte selv en gilera Stalker der havde kørt Ca 7000 km til 6500 der var 2 år gammel da jeg blev konfirmeret. Fik en scooter der kørte hverdag og havde den til jer blev 18.


  • #5   4. feb 2016 Er jeg den eneste der bider mærke i at hun efterlyser en scooter til sin søn, i konfirmationsgave???

    Så vidt jeg husker plejer man da vel ikke og være mere end de 14 år, så hvordan kan han havde kørekort til en scooter som 14 årig ??

    Der er da ikke meget ved at få en scooter i gave, og så ikke kan køre på den før end 2 år senere.. smiley


  • #6   4. feb 2016 Who cares ^

  • #7   4. feb 2016 Politiet hvis han bliver stoppet,
    moren der får besøg af politiet med knægten under armen, og en bøde til hende. eller han køre nogen ned,
    og enten ham eller moren, står med et erstatningskrav i milion klassen, fordi en forsikring ikke dækker..

    Bare lig de første ting der lig falder mig ind smiley


  • #8   4. feb 2016 Konfirmations så er man 14 eller 15 år så en knallert i gave hmm ok så køre han vel på privatvej
    Du skriver at han har knallert kort hmm hvor gammel er han smiley han er måske kommet et år forsent i skole


  • Dennis E
    Dennis E Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   4. feb 2016 En dreng med den højde bør have en af de større scootere. Kig efter en brugt der ikke er pillet ved. Kig f.eks. efter Aprilia Rally, Aprilia SR50, PGO PMX Sport eller andre i den størrelsesorden. Gå laaaaaangt uden om thansens scootere eller alt andet der ligner.

  • #11   4. feb 2016 Der bliver ikke nævnt at det er til offentlig vej? Måske vil han have noget at makke med til han har kørekortet.
    Jeg fik mit første køretøj som 7 årige og min første knallert som 13 årige og jeg havde det sjovere end de fleste


  • #12   4. feb 2016 Dennis: jeg er 1,78 of kører Jog? Man er altså ikke høj når man er 1,80. Måske hvis han var 1,90 eller højere

  • Dennis E
    Dennis E Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #13   4. feb 2016 Jeg har både en jog space og en rally og jeg synes sgu at jog'en føles meget lille at køre på. Tag i betragtning at jeg er 1.68

  • #15   4. feb 2016 Han vil helt klart sætte pris på en pgo hot50. Har selv en pgo og det er den bedste jeg har haft. Så den kan jeg helt klart anbefale.

  • #16   4. feb 2016 Altså, hvis han har taget knallertkørekort (og det har han), er han enten eller bliver meget snart 16 år.
    Det kan ikke være andeledes.
    Har jeg ret, eller har jeg ret smiley


  • #18   5. feb 2016 hvis i læser i opslaget står der han har kørekort til knallert smiley

  • #19   5. feb 2016 Der er nogle steder man bliver konfirmeret i 8.ende klasse og der er nogle der er 16 der

  • #20   6. feb 2016 Henrik, ja hvis de er startet et år for sent, men det er ikke normalt jo

  • #21   6. feb 2016 Det med 8.klasse bliver mere og mere std i DK
    Men er sikker kommet mist et år før i skole ca


  • Big M
    Big M Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 3 Svar: 39
    #22   6. feb 2016 Jeg tager helt sikker fejl, men jeg tror at Mettes profil er en Joker. Når jeg læser mellem lingerne ser jeg det som en der har eller skriver her inde. Men selve oplysningerne på profilen behøver jo ikke at være rigtige, i så fald var hun ca. 7 år med ham. Den første døgn hvor profilen blev oprettet kunne man se 1 minut senere at indlægget blev skrevet. Vent nu til Mette skriver igen og undskyld hvis jeg tager fejl.

  • #23   6. feb 2016 Jep har se det og hun svarer sikker ikk

  • mette J
    mette J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #24   6. feb 2016 hejsa tak for alle jeres svar.
    ja KENT T du har ret,.
    jeg vil ikke skrive alt for meget herinde, da han muligvis selv sidder og kigger på disse sider, men skriv gerne privat hvis i vil vide mere


  • mette J
    mette J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #25   6. feb 2016 nu har jeg svaret, og jeg har svaret en del af jer privat,. og hvordan jeg fik den til at lave min aldre til 23 år ved jeg ikke lige, og jeg skulle jo oprette mig som bruger for at kunne lave et indlæg, og da jeg nomal ikke intresser mig for scooter, har man jo ikke lige en profil herinde, jeg har forresten hvis skreven med nogen af jer inde på bilgalleriet, der har jeg i flere år haft en profil. jeg får min aldre rettet.. , men tak alle sammen for de få brugbar svar i er kommet med, de fleste her skriver jo barer om hvor gl min søn er , og det er jo ikke det jeg stillede som spørgsmål. . så hvis i dog bare vil lære at læse, istedfor alt det andet, som jeg ikke kan bruge til noget. det er jo sådan set mit og min søn problem, og ikke jeres, jeg spurgte bare om hvad mærker man skulle købe og hvad man skal holde sig fra ikke andet....

  • #26   6. feb 2016 Jamen en
    Pgo hot 50
    Yamaha jog r
    Suzuki
    Derbi sedan
    Runner

    Ok hvilken bil har du på bilgalleri


  • mette J
    mette J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #27   6. feb 2016 en ford

  • Big M
    Big M Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 3 Svar: 39
    #28   6. feb 2016 Dejligt at se du ikke er fup, god forklaring.

  • #29   6. feb 2016 Ok
    Jeg er også på bg to biler har jeg der


  • #31   10. feb 2016 Aldrig!! Køb T-Hansen,for det første,har jeg brugt lige så meget i dele til min VGA Digita,som jeg ga for den ny,for det andet,T-Hansen-værksted lavde aldrig det de skulle til service,og vil man sælge den efter et stykke tid,så er der ingen værdi i den(og har den endnu pga værdien er så lav på den),hvor imod en Pgo Hot50,køre godt,er pålidelig,og Taber ikke meget værdi,mit råd vil være en Pgo Hot50 den bliver han rigtig glad for:-)

  • mette J
    mette J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #32   29. mar 2016 hej, så har jeg fået købt en scooter godt nok en brugt, og desværre blev jeg godt snydt, den skulle være lovligt, og da vi købte den om aften i halvmørke, og jeg ikke har en disse forstand på det, og ham der var med, som skulle vide alt , så ikke lige var så klog som han påstod, kom jeg hjem med en der var meget ulovligt, , og hvor skjold var klistre sammen på bagside af så det kunne ses, og der var fjeret flere dele, så den kunne op og køre 50. ,, men de problemmer er nu løst, så det der er problem nu er at der er nogen hullder, hvor der må have været et skjold af en slags. . så søger er der har billeder af en scooter under bund. . det er en baotian bt9ot-9 supermoto.
    ps i behøver ikke at fortælle mig om en hel masse . bare læg nogen foto ind af den , tager under bunden. .....


  • #33   30. mar 2016 Jeg ved godt du ikke vil høre på en masse bagklogskab, men jeg er ret sikker på, at der ikke var nogen der foreslog dig at købe en Baotian.
    Man køber heller ikke noget, når der ikke lyst, så man kan se hvad man køber.
    Du må undskylde at jeg skriver det, men når du spørger om råd, og så ikke følger rådene....


  • #34   30. mar 2016 Kent T har fuldstændig ret.
    baotian er dyr i plastic dele og skal vedligeholdes med ventiler osv.


  • mette J
    mette J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #35   30. mar 2016 nej, men det var den model han ønskede sig, og da jeg lige havde råd til den,. så blev det den, og da min far åbenbart også kan lave scooter, troede kun det var biler, er den nu som ny. . der er kun lige det skjold, som ejg efterlyser et billede af, og nu glemt i igen at læse, det jeg skrev, jeg bad om billeder af den under bund ikke andet,. og de skader den har i skojld, de er skaM NU LAVETR FLOTTE i glasfiber, så det kan ikke ses, medmindre man da tager skojldet af,


  • mette J
    mette J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #36   30. mar 2016 og, der var ingen der skrev at det ikke måtte være den model, det måtte bare ikke være en t hansen... de andre modeller vil han ikke have, han vil have haft en pukt maxi. og elelrs sådan en han tog scooter køre kort på, og det var altså det her mærke . . så derfor blev dety sådan en. det hjælper jo ikke at min datter udspørg ham om hvad for en han ø-nsker sig, når de skriver ønskeseld og skal skrive mærke på og jeg så giver ham et andet mærke, for han er den type at hvis mærke er forkedt i ahns ting så vil han ikke have det,. så bare hjælp mig med nogen billederaf hvad skjlde der sidder neden under på en scooter, jeg tror de er ret enes da jeg kan se at der er flere af samme slags til salg på andre også.. og om ikke andet. . og jeg bad om råd jeg fik råd. og købte ikke en thansen.....

Kommentér på:
køb af scooter

Annonce