{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Ville det være et godt byt eller ikke? :) {{forumTopicSubject}}

Hej SG

jeg har en muligheh, med at bytte mine to scooter som er en Sym dd og en Kymco fever til en stalker, men ved ikke om det ville være en god bytte handel, så vil høre hvad i syntes. info om min (sym dd)
alt dur på den ud over kickstarterarmen er slidt i gevindet så den kan ikke trædes igang da den bare glider, så der er blevet svejst på på enden af haldmånden og kickstarter for at det skulle holde, men det kunne det ikke, så man skal save det stykke af, og smide en ny måne og kickstarterarm på, el starter dur, men der er ikke battari med til den. der er heller ikke muntert blink, men de dur vis det bliver, har alle paprier på den (rag at police slutseddel og nr plade 2 nøgler og bog på den, den er fra 07 og har kørt 7000 info om (kymco fever) den køre bare og er rigtig god og sund i motor, der er bare ikke noget battari på, den har et ødlagt sideskjold og så dur sædelåsen ikke og der er lavet tænd og sluk knap for at starte den, der er (rag att og bog og manual på den, den er fra 08. kørt 3000 stalker kan starte men ikke køre, sælger siger at den mangler en top paknig og så dur alt el vis et battari bliver muntert, den drypper benz, sælger siger at det bare er en ny benz slange der skal på, men den har nogen flækede skolde og ridser osv, men der er vidst nogen skjolde med, han ved ikke hvad årgang den er eller hvad den har kørt, det skal siges, at det ikke betyder så meget hvordan den ser ud, men vil bare gerne have noget kvali der kan køre og er nem at sælge igen og noget der kan holde i mange år, og jeg ved jo ikke hvor meget den stalker er kneppet. hvad ville i gøre vis det hva jer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville det være et godt byt eller ikke? :)
Kommentér på:
Ville det være et godt byt eller ikke? :)

Annonce