{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Tilmeldt:
27. apr 2007
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Kickstarter pgo comet {{forumTopicSubject}}

Hej min kickstarter ska' jeg skubbe op med foden på min pgo comet men er det fordi halvmånen/ kickstarter tandhjulet ska' smørres med fedt af en art eller??? smiley det kan vel også være min fjeder der ikke er stram nok til at kaste kickstarteren op igen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kickstarter pgo comet
  • #1   8. jan 2016 Det lyder som din fjeder, en video ville være godt

  • #2   8. jan 2016 Mit kickstarter tandhjul er måske også fyldt med snavs og rimelig slidt så jeg prøver at skifte det med et andet brugt som er iorden og pille kickstarteren af akslen samt få drejet fjederen så der kommer gang i det hele

  • #4   9. jan 2016 Vidste ikke man skulle smørre halv månen men har kugle lejer fedt men ska' det bare på tænderne

  • #5   9. jan 2016 Det skal selvfølgelig smøres godt ind i fedt ja.

  • #7   9. jan 2016 Ja okay det så iorden men burdte det hjælpe på mit problem

  • #9   9. jan 2016 Kickstarteren kører som den ska' nu.... Har prøvet med håndkraft efter jeg har renset kickstarter tandhjulene..... Den lille som tager fat i gribestjernen og den store som jo er kickstarter tandhjulet..... Det er så smurt med lidt kuglekejerfedt som er blåt.... Den virker nu som det ska' da kickstarteren selvom det var med håndkraft jeg prøvede sad kickstarteren bare helt fast når den var trådt/ skubbet ned smiley

  • #10   9. jan 2016 OBS jeg har fundet fejlen på min comet..... Begge simmeringe eller minimum den jeg monterede I statorsiden havde jeg monteret skævt sådan så akslen havde gnavet inder ringen i stykker så motoren sugede falsk luft som motoren jo gjorde inden jeg skiftede den lille simmering i statorsiden.... Så jeg ska' ha' en mekaniker eller sådan til at skifte begge simmeringe i motoren for mig også virker den igen smiley har også måtte skifte stator da ledningerne var gnavet i stykker så det er vidst snart løst det hele smiley

Kommentér på:
Kickstarter pgo comet

Annonce