{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
150 visninger | Oprettet:

Nyt forslag til point-systemet. {{forumTopicSubject}}

Eftersom der nu har været så mange problemer og klager over pointsystemet mht. til 1-taller, så vælger jeg nu at komme med min idé.

- Kunne man ikke lave et seriøst point-system hvor man skal acceptere, om man gider at have sit point fra personen der har stemt, og vedlagt en kommentar?..

... Er det for dumt?... nu har jeg ikke selv lige undersøgt konsekvenserne af det endnu.. men kom med nogle forslag og forbedringer, så sender jeg det til hovedbestyrelsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt forslag til point-systemet.
  • #1   15. mar 2005 hvorfor kan vær bruger ikke bare fra vælge om personen overhovet gider at have det lort

• #3   15. mar 2005 Kunne man ikk dele det?? altså give en karakter for tun først og så en for styling?+

• #4   15. mar 2005 Hader bare når folk er sure på en og så får man bare 1 !
    har respekt over for dem der fx stemmer 4 eller 5, men fanme da ikk 1 til en vedligeholdt offroader?

• #5   15. mar 2005 Man kunne evt. gøre sådan at man ikke kan se hvem der stemmer hvad... så kan man jo ikke klage over stemmen hvis man mener man kun skal have 7 taller

• #6   15. mar 2005 Så er det jo ikkke fedt så kan man jo heller ikke skrive nice scooter 7 her fra eller hva man nu skriver så kunne alle jo bare give 1 og skrive sådan en kommentar det ville ikke være nice!!!!!!!!!! Jeg syntes det er fint sådan som det er nu... Men 1 ting der kan lavers om var måske at man ikke kunne gi 1 eller sådan noget i den stil når man har en scooter som er meget fed og nogen bare giver 1 uden nogen grund, eller at man kunne klage over sådan nogen stemmer????

• #7   15. mar 2005 jeg synes ikke stemmen skal være anonym, men hellere at der bliver tilknyttet en kommentar til stemmen, og hvis det ikk holder må webmasteren slette stemmen, og hvis personen gør det flere gange bliver han smidt ud... på den måde kan man kontrollere at folk stemmer fair, ved at de begrunder hvorfor, man kan jo ikk begrunde hvorfor man har givet 1 hvis scooteren er fin. god ide` med at dele stemmerne op i tun/styling smiley

• #8   16. mar 2005 sÅ KAN WEBMASTEREN da ikke lave andet ind at sidde og kigge på hva folk lavver og skriver....Lad det dog være som det er... Der skulle bare laves så man kunne klage over en stemme

Kommentér på:
Nyt forslag til point-systemet.

Annonce