{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Vil ikke starte, utæt? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg købte en Sonic for lidt dage siden pga dens motor den kørte og startede okay, ikke altid første hak men den startede. Nu fik jeg så renset karbu osv efter den løb tør for benzin og fik ny blanding benzin i men nu ser den ikke ud til og vil virke? Det eneste jeg har lavet er og tage karburator af...

Den starter når du har hakket 10 20 gange på den med noget i indsugningen, også kan man give den gas også dør den så kan jeg tage det ud i indsugningen også kan den køre i få sekunder også går den ud.

Hvad tror i der galt?

Har tjekket membran, karburator. Og det ser ud som om den gnister helt fint, og den får benzin ned i karbu om det så ryger videre tør ikke siges.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke starte, utæt?
  • #1   13. nov 2015 Har du tjekket alle dyser igennem ?

• #2   13. nov 2015 Jeps smiley

• #3   13. nov 2015 Er tændrør vådt i spidsen efter du har prøvet at starte den op? Og har du tjekket om stel forbindelsen fra motor til stel er i orden?

• #4   13. nov 2015 Ja, men det bliver kun vådt på første hug, som om den bruger det benzin i bundkar også vil den ikke bruge mere? Smutter til Speedline imorgen efter nye V14 plader for tror godt det kunne være membran pladerne, de så ikke for godt ud heller

• #5   13. nov 2015 Prøv også tændrør. Så er du sikker på et nyt. For selv et tændrør der kan gniste godt ude fra motoren. Kan man ikke være helt sikker på hvordan den gnister under tryk også. Det kan hurtigt ændre sig. :(. Et tændrør kan give de mest sjove problemer man ikke altid lige tænker over som det første.

Virker din vacum ordenlig ?

• #6   14. nov 2015 Kan sige så meget som at den nu er blevet stjålet...

• #7   14. nov 2015 Har du billeder af den? Så man kan holde øje med den.

• #8   14. nov 2015 Står dog uden bagskjold da han ikke valgt og tage det med..

profilbillede
  • #9   14. nov 2015 Okay har du haft den tilsalg på nettet, eller har du næsten lige haft oprettet den her på siden? Syntes jeg har set den før.

• #10   14. nov 2015 Næsten lige lavet her på siden, aldrig selv haft den på siden. Og den har stået i aflåst rum fik også min SFX baneged nakket her for noget tid siden.

• #11   14. nov 2015 Hvad mener du med : Næsten lige lavet her på siden

Var det den røde/orange sfx?

• #12   14. nov 2015 Har næsten lige selv smækket den op på siden, for to dage siden. Og orange SFX ja

• #13   14. nov 2015 Okay så var det nok der jeg så den. Men skal nok holde øje på nettet efter dem.

Er det dig som har haft sfx'en tilsalg på dba?

Tror du at det er de samme som har stjålet begge scootere?

• #14   14. nov 2015 Nej, købte den af ham på DBA.
    Og ved det samme fordi de stod i aflåst rum hvor der 2 der har nøglen til udover mig så har også mine mistænke men ham derh ar nakket den har brugt en bil fra JensenAS / Br Dr Jensen til og fragte mine scootere fra A til B da de stod uden div dele, og kan også se han har efterladt en del dele efter sig der lå alle mine skjolde som var taget af så tror kun han går efter motoren på dem...

• #15   14. nov 2015 Nå okay. Sådan en fucking nar. Håber du får dem sporet op igen. Skal i hvert fald nok holde øje på nettet.

• #16   15. nov 2015 Takker, har selv gået og kigget lidt. Men min næste scooter bliver dsv en ombygget pitbike jeg kan tage med hjem. Laver bare SMT / Derbi skjolde "font skjold" med lygte og baglygte på en kina maskine og blink så burde den være fin

• #17   16. nov 2015 Det forstår jeg godt, når du ikke kan have dine scootere til at stå i fred. ??

• #18   16. nov 2015 Har fået stjålet alle mine scootere der ikke var Kina, eller små billige PGO'er

Har haft dette i alt:
    Rieju RS 2, Derbi Senda, Shineray Topstar, PGO Hot 50 x3, PGO Comet, PGO DR Big, Stalker, Aprilla Sonic, Jog RR, Jog SF, Aprilla Sonic, Honda SFX x2

Hvor i disse blev stjålet af dem:
    Rieju RS 2, Derbi Senda, PGO Hot (Dem alle) Stalker, Jog dem begge, Min sonic og min ene SFX..

Og det sker altid en eller to dage efter jeg ser en vare bil uden for min lejlighed kan stå en aften og fixe på min scooter så går en bestemt person forbi så kan jeg eventuelt gå i bad, på WC what do i know så den væk samt hans varevogn er væk... Men har ikke nummerplade nummeret kun et navn og en adresse på personen der kunne have nakket den.. Og har haft solgt alt jeg ejede for og få fat i den Sonic der, har intet tilbage og får ikke nogen former for løn den skulle have været bygget op også solgt den som en fin Sonic og få lidt penge til min fremtid men det kan jeg takke nej til nu på grund af den bøsse der ikke kun vælger og stjæle min scooter men min chance for og få en uddanselse samt et Job.. Ting er jo ikke gratis i det Danske land...

• #19   16. nov 2015 Har en defekt comet tilbage nu, og skal virkelig bruge noget og køre på men har ikke en krone eller noget tilbage og sælge. Har en old gammel telefon samt en PC fra 2007.. Resten var solgt så jeg kunne få den Sonic..

• #20   16. nov 2015 Jeg kan godt se problemet. Er de stjålet fra et sted hvor der er låst? Er låsen blevet brudt op hver gang eller hvordan?

Kommentér på:
Vil ikke starte, utæt?

Annonce