{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Mig S
Mig S
Tilmeldt:
30. okt 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Montering af mobil (gps) {{forumTopicSubject}}

Nogen tip til hvad der fungerer til det?
Jeg har fået fat i en Oliver City, og på et eller andet tidspunkt så er det jo ikke utænkeligt at jeg gerne vil bruge gps-funktionen på min mobil.
Og her kunne jeg så godt bruge lidt vejledning til hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer,,, for det er jo ikke ligefrem så nemt som at smide en mobilholder på cyklen smiley
En evt. holder skal være gearet til at holde en mobil i størrelse iPhone 6+


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af mobil (gps)
  • Mig S
    Mig S Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   30. okt 2015 ja det er da meget godt, men umiddelbart har jeg altså noget svært ved at se hvordan den skulle kunne sidde stabilt på en knallert. Det er jo for det første ikke ligefrem fordi det vælter med overflader til sugekopper - for slet ikke tale om at jeg langt fra er overbevist om at en sugekop er sikker nok til knallertkørsel. Det sidste jeg ønsker er at min mobil dratter af og dør.
    Lidt mere 'info' end bare et link ville sådan set have været ønskværdigt....


  • #6   30. okt 2015 Køb et billigt mobil cover og klister velcro fast på coveret og på knallerten der hvor du vil have mobilen coveret tager du jo bare af når du ikke ska have mobilen der mere og omvendt smiley

  • #7   30. okt 2015 dobbeltklæbende tape har jeg før set brugt til at holde den

  • Mig S
    Mig S Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #8   30. okt 2015 velcro er nok ikke så tosset - det er jo ikke så udsat for vind og vejr som tape.

  • #9   30. okt 2015 Har selv lavet sådan på min og så har jeg bare købt en billigt cover til mobilen som jeg bruger kun til det smiley

  • Mig S
    Mig S Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #10   31. okt 2015 det er jo noget nemmere når det er til cyklen... der er bedre plads på styret, hehe

Kommentér på:
Montering af mobil (gps)

Annonce