{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

jakob H
jakob H
Tilmeldt:
13. maj 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

for og baglyst virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

har en PGO pmx sport som jeg har i stand sat. men har et problem med mit for og bag lys.

blinklyset og bremse lyset virker. har kigget om skulle være gået en sikring og den ser fin har også kigget hele nettet efter om der skulle være knækket en kabel. og alt er fint. så står lidt fast nu

har også målt på min spændingsregulator og har også haft den taget fra og så om der kommer lys på den og sker ikke noget og mit batteri er helt nyt når jeg måler på det 12,34 volt.

men har en ide hvad der kan være kan det være modstanden til lyset ?

håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for og baglyst virker ikke
  • #1   7. okt 2015 Kan være lys kontakt oppe ved styret som er gået eller ikke sat til eller defekt.

  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #2   7. okt 2015 Okay kan jeg måle på den for og se om den er defekt ?

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   7. okt 2015 Start med at oplad batteriet, det skal gerne have cirka 12,8 volt når det er fuldt opladt.

    Lysmodstanden bruges kun når du slukker forlyset på lyskontakten.

    Kig på generator stik og ledninger og stelforbindelse.
    Forlyset får vist vekselstrøm gennem den gule ledning.

    Brug et multimeter til at måle volt på batteriet, start motoren og giv gas, hvis volten ikke stiger så betyder det at batteriet ikke bliver opladt, også kan det være der er dårlig forbindelse eller at spændingsregulatoren er defekt.

    Sørg for at opladt batteriet engang imellem indtil du får lavet det så det ikke bliver helt afladt.


  • #4   7. okt 2015 Batteriet har ikke noget med for og baglys at gøre. I hvert fald ikke på pgo

Kommentér på:
for og baglyst virker ikke

Annonce