{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade på scooter
  • #1   3. okt 2015 Det er op til dig selv, men hvis du har tænkt dig at tage chancen at køre fra dem, så ville det sq være dumt at ha den på...

• #2   3. okt 2015 Men hvis man er gammel nok til at køre ulovlig, er man også gammel nok til at følge politiets anvisninger og stoppe når de vil have det.

• #4   3. okt 2015 Jeg har nummerplade på min og jeg kører 80

• #5   3. okt 2015 chancen for at blive stoppet uden plade er større end når der er plade på, da de typisk stopper dem uden plade for at tjekke om der betalt forsikring, hvilket de ikke behøver når der er plade på

• #6   3. okt 2015 Jeg kørte/kører uden plader på min smt, som politimanden sagde er det lidt selvmål, for de stopper næsten konsekvent maskiner uden plader, da de i 9/10 tilfælde er ulovlige.. smiley

• #7   3. okt 2015 og normalt gør de ikke noget ud af at efterforske hvem der kørte knallerten selvom det i 99/100 tilfælde er den registrerede ejer der stikker af.

De skal enten have håndfaste indicier, bevis eller en tilståelse.
    De har sjældent noget så det værste de kan gøre er at komme hjem på adressen og udspørge dem der er hjemme om hvor knallert/ejer er og om den er stjålet og tlf nummer til ejer. og så ellers håbe man dumper ned i deres skød med noget at bygge en sag på.

• #8   3. okt 2015 så tag ikke hen på den adresse knallerten er registreret/forsikret til Med maskinen umiddelbart efter at være blevet jagtet.
    en uge efter har du glemt hvem der lånte knallerten i det tidsrum den dag smiley

Kommentér på:
Nummerplade på scooter

Annonce