{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

keeway flash gearing/koling rep {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter. Jeg har givet mig i kast med en scooter min bror havde til at stå som var brudt sammen. Det er en keeway flash

Symptomerne var følgene: Forfærdelig larm nede fra baghjul samt intet træk. samt drypper forfærdelig meget gearolie.

Starter selvfølgelig med at tage kickstarter af hvor er så kommer en masse lejekugler med ud+ en kobling med aksel og det hele.

Der er intet pakning/simmerring/leje af hvad jeg kan finde tilbage, men det må jo have været der engang da den virkede, eller er jeg helt galt på den? ellers ville der jo vel altid flyde gearolie indtil kickstarterhuset

Er også kommet helt i tvivl om hvor mange lejer/pakninger der overhoveder er der nede? For skal jo have bestilt nogle nye dele til svinet.
Og Burde jeg skifte hele gearingen efter sådan en tur? Synes den aksel der fulgte med koblingen ud så lettere hærget ud, ude i tænderne. Ikke helt vildt men nok til jeg skifter den.
Kiggede lige kort på de andre tandhjul gennem hullet og de så knap så hærget ud. Tager gearhuset af imorgen så jeg kan kigge ordenligt på dem.
Men efter fjernelse af kickstarterhu samt koblingen glider baghjul perfekt stort set uden en lyd, så tror alt videre ind er okay.

uploader også lige et par billedere så i kan se det.

Tak for hjælpen på forhånd og god aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  keeway flash gearing/koling rep
Kommentér på:
keeway flash gearing/koling rep

Annonce