{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Hvad farve skal man vælge?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan en rx magen til den jeg har her på billedet(også min) også med blåt stel og sort/blå sæde som jeg er ved at renovere og som nu skal males men hvad farve skal den ha? kom gerne med nogle input men ha i tankerne det skal passe med det blå stel.
min første tanke var helt blank rød men ved eftertanke passer det nok ikke til stellet eller?
p.s den er standard rx50 mørk lilla nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad farve skal man vælge??
  • #1   29. sep 2015

profilbillede
  • #2   29. sep 2015 jeg forestiller mig den udstødning ville dø ret hurtigt hvis du kørte i terræn
    men jeg forestiller mig så også den mest kører på grus og asfalt smiley anyway

jeg synes den lyseblå/turkis er lidt meget.
    Hvis man kørte en eller anden pang farve kombi kunne den sikkert være fed, mem jeg ville så nok have stellet sort og så bruge den blålige farve noget mere selektivt end på stellet.

Umiddelbart ville jeg nok prøve at farve den lidt henad en moderne aprilia sxv

Hvis den skal være grøn skal den helst være kawagrøn og det ville jeg kun gøre hvis det var en kawa smiley

Man kunne måske lave suzuki-rizzla farvetema med den blå der, men det ville jeg så også kun gøre med en suzuki smiley

Det kunne også se fedt ud med stickerbomb

Hvis den skal se godt ud i sort skal den gerne have nogen mere spændende designet skjolde

Der er mange muligheder men også rigtig mange meninger smiley

• #3   29. sep 2015 som jeg har nævnt i opslaget er det ikke den på billedet men min anden rx jeg er ved at lave og den har skam helt almindelig oplagt smiley dog køre jeg aldrig i terræn så det er underordnet.

sticker bomb er udelukket i min verden er det ikke noget der høre ret mange steder hjemme.
    stellet står som ny i den.originale blå farve som det på billedet så det bliver der ikke rørt ved og kan egentlig god lide det for er lidt træt af de mange sorte og grå stel man ser incl en del af dem jeg selv har haft så det bliver helt sikkert ved det blå smiley
    er mest til en helt enkel farve over alt ikke alt mulig fancy design.

måske en lidt mørkere blå?

• #4   29. sep 2015 hvis man går hele vejen Ku man jo noget i den stil....men det er vist ovre den tid hvor jeg gider smider så mange penge i en knallert:D

profilbillede
  • #5   29. sep 2015 gad vide hvad de fælge hører til
    det ser godt ud

Den er meget fed sådan der når hjulene matcher stellet og der er lidt detaljer
    gitter i kåberne på siden af tanken blå barend slidere og krom udstødning osv.

Har du evt overvejet at lave noget med fælgene?
    hvis du har std eger fælge på.

Man kan få wrap til at komme på egerne så man får sorte eger f.eks.

Så en der kom hvide spoke decals på sin hvide drz400
    det så mega fedt ud med hvide eger. Uden at man lagde mærke til det hvis ikke man kiggede efter det.

evt kenny stahlwerks gamle cykel kan inspirere med noget. Han havde også blåt stel kan jeg huske nu jeg ser bet billede smiley

Den cykel var alt for teenage tysker agtig at se på til mig.
    Men jeg har set nogen feeeede resultater med de der rim wraps også.

• #6   29. sep 2015 ups glemte billedet smiley

profilbillede
  • #7   30. sep 2015 De fælge er fra en rs 50 og har faktisk overvejet om jeg sku finde sådan et par og male i farven som stellet men nu må vi lige se hvor meget jeg gider og smide i den.
    har efterhånden lidt meget stående og det koster jo alt sammen

Kommentér på:
Hvad farve skal man vælge??

Annonce