solgt knallert og den vil pludselig ikke starte efter salg {{forumTopicSubject}}
Hej jeg solgte igår en af mine knallerter, solgt som beset. Mens han kiggede på den gjorde jeg ham opmærksom på rust og at kickstarter var stram og at fjederen ikke sad på. Så var meget ærlig omkring det hele. Jeg havde også lige skiftet til standard dyse, og monteret tragten i kaburatoren så den var så tæt på lovlig som den kunne komme. Han kørte en tur og sagde den steg og faldt i tomgang så vi justeres på dysen, så det virkede til at være fint med den nye dyse. Han ville gerne købe den så jeg gik ud fra alt var vel.
Men lidt over 00:00 får jeg en sms hvor han siger at den nu ikke starter og at handlen skal gå tilbage og betale for hans taxi hjem. Jeg ringer manden op, og han siger jeg har solgt ham noget lort. Jeg spørger selfølgelig til hvordan det er sket. Han siger den kørte upåklageligt og godt indtil han holdt ind på tankstation efter godt 35 kilometer og drejede nøglen om. Og så ville den ikke starte mere. Og at Kickstarteren ikke var til at træde. Kickstarten gjorde jeg ham jo opmærksom på, men står lidt uforstående hvorfor den ligepludselig ikke vil starte. Han siger han har pumpet den med diesel starter og lightergas og at den stadig ikke gør noget. Men at den laver gnist. Det endte med Jeg tilbød at købe 58 dysen, og komme forbi imorgen, og hjælpe med at få den igang igen.
Men jeg vil gerne vide hvordan jeg skal forholde mig i sådan en situation, for har virkelig ondt gutten. Og jeg synes det er rigtig synd for ham.
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
At du så vil hjælpe ham er en god idé, men han ringe eller sms"er igen i over morgen og siger den vil ikke køre igen sur for ham
apr 2015
Følger: 17 Følgere: 159 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 302
men selv om det ikke drejer sig om andet end en scooter så husk nu for guds skyld at få lavet en købs kontrakt en anden gang.
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
Men som de andre siger, så er det ikke længere dit problem, du har loven på din side..
solgt knallert og den vil pludselig ikke starte efter salg