{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

30'motor på 45' stel. {{forumTopicSubject}}

Jeg er overbeviste om, at man kan sætte den lovlig 30' motor(max. 42 Km/t) på 45'stel årg. <2007.
Efter jeg blev stoppet på Runner 45' årg.1999 ude nummerplade. Jeg kunne bøde på 1500 Kr. som en 30'er den køre for hurtig. Den målet til 51.6 km/t rullefelt. Hvis den
Jeg har forsikret den 30'er . Det ok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  30'motor på 45' stel.
  • #1   29. aug 2015 Nej ikke forsikret den som 30 model det må man ikke

• #2   29. aug 2015 Poltiet godtog min forsikking.

• #3   29. aug 2015 Så har det været et 30er stel.. Ellers har du været usandsynligt heldig..
    Detkunne ha kostet dig samme bæde som at køre bil uden kørekort (såfremt du ikke har kørekort til bil)..

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #4   29. aug 2015 Kan være de gik ud fra du kørte på en lille knallert når nu den ikke har nummerplade på. Hvis de havde checket stelnummeret og fundet ud af at det var en stor knallert så havde du sikkert fået en del flere bøder, afhængig af om du har kørekort til stor knallert eller ej.

• #6   30. aug 2015 Den kunne godt ligne min gamle. Og det var et 30er stel :)=

• #7   30. aug 2015 alså politi tjekker jo kun om den er forsikret de tjekker ikke om det er en 30 eller 45 og i det at du har forsikret den som en 30 tror de at det er en 30 og gør ikke mere ved det men men men det er jo pisse hammerne ulovligt i værste grad hvis man spørger skat og politi da det er dokumentfalskneri og der ved kan blive straffet håre ind mord og voldtægt da du snuder staden denmark for penge smiley det er bare sådan en godt land vi bor i

Kommentér på:
30'motor på 45' stel.

Annonce