MOTORCYKEL KØREKORT SOM 16 ÅRIGE! {{forumTopicSubject}}
Hej, nogle der ved om man stadig kan tage MC kørekort som 16 årige?
Har haft fat i min kommune som også snakkede med politiet selfølgelig sagde de nej fordi de ikke vil have 16 årige køre motorcykel men det er uvidenhed!! De har ikke undersøgt det....
Ved man skal have bopæl for at tage det i et andet land osv. Men skal bruge beviser for at man kan! Altså så jeg kan gå ind til kommunen og have det på sort og Hvidt at de skal lave mit kort om til et fuldt gyldigt i Danmark
har ikke taget det endnu men vil rigtig gerne også fordi har intet problem med at flytte adresse til Tyskland da jeg har familie og har fundet en køreskole som underviser på dansk.
Håber på at nogle jer ved noget mere end hvad man lige kan finde på nettet eller nogle der har prøvet det
Det kommunen havde at sige var at det kunne man ikke da der var kommet nye regler i 2013 i hele EU... Men der er derfor hullet er der og hun sagde hun havde snakket med politiet og han sagde at jeg ikke kunne fordi jeg ikke er 18! Men igen, det er uvidenhed! Han vil ikke have jeg har det og han har ikke undersøgt en skid... Håber i kan hjælpe
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 8 Scootere: 1 Svar: 102
Det burde være muligt, da de skal overholde eu lovgivning desværre
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 17
sep 2012
Følger: 28 Følgere: 31 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 1.805
MOTORCYKEL KØREKORT SOM 16 ÅRIGE!