{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Cylinderkit 47,6mm Athena Luftkølet Kig ;) {{forumTopicSubject}}

Ville dette cylinder kit Cylinderkit 47,6mm Athena. Kunne holde til hverdagsbrug? Eller Vil i Anbefale Mig Noget Andet? smiley

http://www.kgi.dk/product-310-7026.php

Maskinen er En Gilera Stalker Med følgene opsætning:

21mm Black kabu. Med Power Skum filter. i hjelm boks.

Stage6. Krumtap.

vario. fra Italy Racing. med Blæserhjul - Stage6 CNC RACING

Kobling. Malossi fly clutch. koblings skål Malossi.

MEMBRAN. CARBON

Cdi. Malossi unit k15

Gearing. Polini primær 14/39

Udstødning. Yasuni c16

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cylinderkit 47,6mm Athena Luftkølet Kig ;)
  • #1   12. aug 2015 Til hverdags kørsel havde jeg klart valgt en støbejerns cylinder. Noget malossi sport eller i den dur. Alu duer ikke til hverdags kørsel, bliver alt for hurtigt slidt

• #2   12. aug 2015 Den er helt fin til hverdag den cylinder der..
    Minder meget om stage6 sport pro..

• #3   12. aug 2015 Jeg kan huske den gang hvor en hverdags maskine kørte hvad den kunne med standart dele hvad sker der for at køre med et race setop

• #4   12. aug 2015 Hvad med en Polini Corsa? Kraftigere end normale sport cylindere, men stadig støbejern, så kan køre mange tusinde km uden at skifte stempel.

http://speedline.dk/da/scooter/cylinderkit-polini-corsa-70ccm-s-p-140-0181-r/

Du kan stadig godt bruge noget Stage6 Sport Pro eller den Athena cylinder du linker til, men der skal skiftes stempel oftere, når det er alu smiley

• #5   12. aug 2015 Top performance black tropy vil være helt fint. Men rette indstilling kan du komme op omkring 120 kmt

• #6   12. aug 2015 Black Trophy er en rigtig god kvalitetscylinder, har den selv, men det er stadig bare en sports cylinder. Tror ikke den kan følge med resten af hans opsætning.

• #7   12. aug 2015 Kan den sagtens smiley min opsætning minder lidt om den samme. Dog bruger jeg en top performance due plus 1 lc. Som kan kører en del hurtigere. Han kunne overveje at flow optimere sine skylle kAnaler på den nye cylinder

• #8   12. aug 2015 Har Top performance black tropy Liggende.

Har også italy racing 47,6mm alu kit Liggende.

Og Til brian N: Det fordi af man skal vil frem af i Trafikken smiley

• #9   12. aug 2015 Italy racing er ikke altid lige frem stabil. Jeg har dog haft en del som var ok. Men de gav ikke meget mere end hvad en lille sport cylinder ville give. Har haft en enkel italy racing som kørte lidt ala athena 47,6 men da mine erfaringere er så forskellige med samme cylinder kit. Vil jeg ikke anbefale italy racing kittet. Jeg vil dog bruge top perpfirmance kittet og spidse dine skylle kanaler op smiley

• #10   12. aug 2015 Rasmus gider du ikke at skifte stempel ofte, så er det støbejern. Noget af det kraftigste støbejern er Polini Corsa hvis jeg ikke tager helt fejl.

Du kan også fint køre med alu, bare kør med stor nok dyse og 2% olie, så burde den kunne holde til det. Men lad være med at køre med fuld gas hele vejen, burde godt kunne køre 80-90 uden at køre med fuldgas med den rette gearing og indstilling.

• #11   12. aug 2015 Kasper H Okay:) Mit Top performance black tropy Har jeg spidset Skylle kanalerne op på. syntes bare ikke det rykker nok på min Stalker. havde en new zip engang med Top performance black tropy. Den Kørte Bedre med det på.?

• #12   12. aug 2015 Har kørt med Polini corsa synes heller ikke var det bedste,

• #13   12. aug 2015 Athena sport er en rigtig god kvalitet s cylinder der yder godt og kan køre masser af kilometer før et stempelskift er nødvendig og køb kun orginalt Athena stempel og kør altid på 2% fulsyntesisk racing olie og lad den blive varm før bund gas så er den mere slidstærk en en støbcylinder pga den hårde nikasil belægning lige som i motorsave osv er der også hårdforkromet nikasil belægning i de alu cylindre der sidder på dem

Kommentér på:
Cylinderkit 47,6mm Athena Luftkølet Kig ;)

Annonce