{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af scooter
  • #1   6. jul 2015 Markede er meget sløjt lige for tiden. Så lige nu. Ikke med mindre du får dem gratis og de så virker med det samme smiley

  • #2   6. jul 2015 selfølig er der det det er bare minimalt hvad du kan tjene på det da folk forventer at alt virker på en hot 50 til 1500 og skjoldene er fri fra ridser men hvis du vil have bøvlet med at sælge maskinen til alt for lidt efter alt muligt bøvl så sys jeg du skal gøre det da det er en go måde at lære på

  • #4   6. jul 2015 Ja. Hvis du kan få dem til billige penge. Købte selv en hot til 500 der bare havde stået stille i et år. Alt på den virkede, selv elstart. Har dog ikke solgt den videre, da jeg selv vil have sjov med den smiley

  • #5   6. jul 2015 Jeg købte en sr 50 lc for 650 i alt med hvad jeg ofret på den så hvis du kan lave nogle gode handler kan det sagtens lade sig gøre, tror bare der er bedst marked for de lidt sjældne/specielle modeller, fs1 maxi osv

  • #6   6. jul 2015 Der er helt sikkert et marked for det, og folk vil også gerne betale lidt ekstra for en renoveret maskine, bare husk dokumentation i form af kvitteringer og billeder.

    Og så husk også, en renovering er ikke cylinder og udstødnings skift, det indebærer noget mere end det.

    Dog vil jeg sige at det er noget man gør for lystens skyld, og ikke for at tjene penge.
    Så forvent at tjene lidt til ingenting.
    Jeg synes så der er andre faktorer der er vigtigere end pengene, og det er blandt andet du lære en masse ved at skille ad og samle diverse scootere.

    Jeg har selv lige renoveret en Jog R til eget forbrug, og jeg synes det var spændende og jeg lærte meget om maskinen samtidigt, og det var helt sikkert noget jeg kunne finde på igen når pengene er til det.


  • #7   6. jul 2015 Det vil jeg ikke sige da folk netop som tidligere skrevet forventer en super pæn evigheds maskine til max 2000kr som består af nye dele overalt smiley har selv et projekt til salg men folk vil ikke betale det den koster

  • #8   6. jul 2015 Folk vil ikke betale for projekter grundet arbejdet og pengene det kræver.

    Når man køber projekter mangler der ALTID et eller andet, og det er som reelt en del der koster mange penge, dette er i hvert fald hvad jeg selv har erfaret på få projekter.

    Men uanset om det er projekt eller færdig renoveret vil folk ikke betale de penge som det er værd, men de forlanger selv en bondegård for deres eget.

    Min nyrenoveret Jog R har jeg lagt rigtig mange penge i (beløb holder jeg privat) men den står tæt på en fabriksny maskine du køber ved forhandleren, men jeg ville nok max få 6000 kr.

    Det værste er, jeg kan stadig ikke lade vær med at bruge penge på den, så den bliver kun i bedre stand.

    Da jeg købte min blå Jog R, var jeg rundt og kigge på forskellige Jog R i pris klassen 5000-8000 kr, og ikke en af dem ville jeg vurderer i samme stand som min nyrenoveret (gule) Jog R.

    Folk passer ikke på deres ting, ergo vil folk ikke betale en skid og når der så endelig dukker en maskine op i ny og næ i fornuftig stand, så tror folk de skal bestemme prisen.

    Der er så også mange useriøse sælgere.
    Ser tit annoncer hvor der står byd, når man så byder får man af vide man er en kæmpe idiot og bliver tilføjet til filterlisten.
    Hvis man ikke kan tåle bud skal man ikke have en annonce hvor der står byd.
    Så det er ikke kun købere der har hele skylden på markedet.


  • #9   6. jul 2015 Det er helt skudt... Personligt, ville jeg da give samme pris for en helt fabriksny som jeg ville give for en helt nyrenoveret brugt en, hvis standen er den samme. Problemet er bare, at lige så snart den er brugt falder den på mystisk vis drastisk ned i pris... Selv hvis standen er den samme som en fabriksny..

  • #10   6. jul 2015 nu fx. jeg har en pgo g-max som er side fin, samt en piaggio nrg ældre model,
    så overvejer lidt at gøre nrg i stand og den anden ja den er bare til vidre salg, for jeg kan se hvad de står til her inde samt på dba og der virker det til at man kan få nogle penge ud af det, det skal så lige siges at jeg har gjordt det før da der var et marked for og må da sige jeg tjente da godt på, det er ikke så meget for at få erfaring men mere mønter


Kommentér på:
salg af scooter

Annonce