{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Gilera smt karburator justering? {{forumTopicSubject}}

Har en Gilera smt 45 knaller som jeg skal have begrænset.
Den har fået fjernet et gear, så den er 3 gears. Dette fik den ned på 65.
Jeg købte herefter en karburator begrænsning hos speedline ( http://speedline.dk/da/scooter/begraensningsplade-til-karburator-s-pg-82789-2/)
Jeg har installeret begrænsningen mellem luffilter og karburator, men den har desværre fået motoren til at køre dårligt.
Når den starter, giver den fuld gas i 5 sekunder hvorefter den går ud.
Er der andre måder at begrænse den på? Og hvad kan jeg gøre for at den køre ordentligt igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera smt karburator justering?
  • #1   1. apr 2015 Begræns den i udstødningen.
    Årsagen til at den tager så mange omdrejninger er falsk luft, så tjek studsen og tilspændingen til karburatoren.

• #2   1. apr 2015 Kan man købe en begrænsning til udstødningen og i så fald hvorhenne?

• #3   1. apr 2015 Enten skal du købe et nyt std. Udstødningsrør, ellers et som er godkendt til knallert 45.
    Evt. Leo Vince X-fight ved Speedline, eller nogle af dem som de har ved kgi.dk smiley

Men 3 gear? En 45 knallert har da 6 gear..? smiley

• #4   2. apr 2015 Den var 4 gears, da jeg fik den. Motoren har kørt 1000 km mens resten af stellet har kørt 12.000. Så det skulle ikke undrer mig hvis den nye motor kun er født med 4, og måske taget fra en anden model. Der sidder f.eks. derbi kickstarter på.

Men kan man mon indlægge noget rockwool i udstødningen? Hvor går bødegrænsen for en 45 knallert?

Kommentér på:
Gilera smt karburator justering?

Annonce