{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

gearing. Baghjul sidder løs {{forumTopicSubject}}

Hej venner.

Har et problem da med min motorblok. baghjulet kan vippe. det vil sige, at jeg baghjulsakslen er løs. Der er nyt leje i, samt simmering. Men selve hullet fra gearing og ud mod baghjulet er færdigt. Så tror at det er derfor at bahjulet siddder lidt løst. Der er snakke om kort minarelle. Jog AS blok.
Skal der ny blok til, eller er det muligt at finde på en løsning?

Mvh. Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing. Baghjul sidder løs
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   8. mar 2015 Du kunne prøve og tage hjulet af og se om det er mellem akslen og hjulet eller akslen og lejet det er løst.

• #2   8. mar 2015 altså akslen kunne ikke rigtigt give sig da der ikke bar hjul på. Så forstår ikke helt hvad der kan være galt. Men må have det af igen og se hvad problemet evt. kan være.. smiley
    Er bare bange for det er blokken den er gal med. Da toppen er gearing, (Fræsningen) fra tanhjulet og ud mod hjulet ikke længere er helt rundt.

• #3   8. mar 2015 Hvordan vipper det? Når du trækker ud i hjulet? Det kan være tænderne i fælgen som ikke er for gode mere eller på gearingen.

• #4   9. mar 2015 Det er egentlig hele hulet somkan vippe, tror desværre det er blokken den er gl med, så er ude i at fræse op og smide en bøsning i ved starten af akslen i selve gearhuset ??

• #5   9. mar 2015 godt det ikke er mig.

Har tit set folk køre rundt på scootere hvor baghjulet læner til den ene side.
    Så tjekker tit om mine egne scootere udvikler det problem.

Læser lige med her hvis jeg en dag selv skulle få det problem smiley

• #6   9. mar 2015 Pil baghjulet af og ryk i gearingen som bagfælget skal sidde på. Er der ikke slør i den, så er det tænderne på gearingen eller i fælget den er gal med. Da jeg oplevede det, var det fælgen.

• #7   9. mar 2015 Det prøver jeg. Men arbejder heldigvis på en maskin fabrik. Så har mulighederne for at fikse det. smiley

Kommentér på:
gearing. Baghjul sidder løs

Annonce