{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Opdatering af ScooterGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag lavet en stor opdatering af ScooterGalleri. Over halvdelen af alle besøg på ScooterGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.

I vil opleve at ScooterGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.
Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:

- Nemt at oprette indhold fra smartphone
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker

...og så er der lige det med hastigheden. ScooterGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!

Vi ved, det kan være svært at vænne sig til en ny mobiludgave - men giv det en chance smiley Ønsker du ikke den optimerede version, kan du i stedet bruge desktop-versionen ved at vælge "Gå til desktop" i bunden af mobilsitet.

Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering af ScooterGalleri!
  • #1   23. feb 2015 Hvorfor bruge penge på at lave en app, hvis i alligevel ændre på deskop versionen?

Det var fint som det var før. Bruger min samsung galaxy s4 mange gange dagligt til at besøge siden og har ikke haft nogen problemer med det. Der er zoom/forstørre funktion på smartphones.

Det mest irriterende er at man skal til at vende sig til noget nyt igen igen.

Don't fix it, if it isn't broken!

• #2   23. feb 2015 @Nomack - du kan stadigvæk tilgå siden som desktopversion - det gør du i bunden af mobiludgaven - Gå til desktop. Så kan du zoom/forstørre igen:)

• #4   23. feb 2015 Jaja og med i jeres "fine" opdatering er vi nu også bombarderet med reklamer i app versionen kan jeg se.... Godt jeg har addblocker på min iPhone !

• #5   23. feb 2015 Det ser godt ud! Mere plads og bedre overskuelighed. Især ens konto oversigt er blevet meget bedre. Godt gået!

• #6   23. feb 2015 Ja alle de lorte reklamer. smiley

• #7   23. feb 2015 Ja, hvorfor lave en mobil version, der er jo allerede en app, jeg fortrækker også desktop versionen, så godt at man stadig kan bruge den.

• #8   23. feb 2015 Administrator. Jo den benytter jeg skam også. Men der er stadig sket ændringer på den front også.

Allan, jeg foretrækker nemlig også deskop versionen. Men den er der også sket ændringer ved. Bla er der galleri i højre side af skærmen.

• #9   23. feb 2015 Det eneste positive jeg kan finde indtil videre er at man ikke skal skrive sin kode for at slette indlæg og bekræfte at man ikke vil følge et enme/annonce mere. Thums up for det.

Edit. Når jeg skal svare tilbage på en privat besked, så flytter beskedcenteret sig ind over teksten jeg skriver, hvis jeg forstørre/zoomer.

• #10   23. feb 2015 Nej nej nej nej nej... Nu er det da.....

• #11   23. feb 2015 @12v - tak for de pæne ord:)
    @Nomack - det får vi rettet. Har du prøvet mobiludgaven - så slipper du for at zoome?

• #12   23. feb 2015 Jeg havde 1 ulæst besked før, nu har jeg to..
    Læste så den ulæste jeg havde.
    Men den stiger stadig der er en ulæst, som dog ikke eksisterer i indbakken?

• #13   23. feb 2015 synes det er dejligt at man ik skal trykke på den der "pil ned" for at finde video kategorien på min telefon, at man så i stedet bare lige skal swipe baren der til side det er fandme lækkert! Super fed opdatering, der sikkert en masse jeg ik har lagt mærke til men tak for opdateringen smiley

Verden er desværre skruet sådan sammen at der er adds overalt, det kan scootergalleri altså ik gøre for, jaja det ville være fedt uden, men hvis de tjener lidt på det er det fint? Det betyder da bare bedre support og arrangementer fra dem smiley

• #14   23. feb 2015 Ja har prøvet mobil udgaven. Det er ikke mig, da jeg bedre kan li at man har siden som på deskop.

• #15   23. feb 2015 Det gammel tilbage tak smiley

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #16   23. feb 2015 Her er mine umiddelbare kommentar til problemer i opdateringen efter jeg har teste det lidt overfladisk så kan i jo rette tingene hvis i har lyst også kan jeg teste det igen:

På forsiden vises den samme super brugsen reklame 6 gange.

Besked om cookie er irriterende og på nogle sider hopper op og ned scroller.

Kan godt vælge desktopversion på mobil, men kan ikke vælge mobilversion på desktop.

"VI ANBEFALER BEDSTE NOGENSINDE NYESTE SCOOTERE" står fast henover siden. Kan ikke huske hvilken side det var på.

På søge siden står den hele tiden og sender/modtager data selvom man ikke gør noget.

Videoerne kan ikke afspille på min mobil. Der står "Error loading media: File could not be played".

De to billeder der er i bunden med Hent i app store og google play er ubrugelige på mobiler som ikke bruger deres system.

Når jeg holder mobilen i landscape mode så på nogen sider som Forum der er lidt rigeligt med ting på hjemmesiden som skygger for det egentligt indhold når der er en fast menu i toppen, en fast cookie besked i bunden og "Søg i Forum" som automatisk vises sig selvom man har slået den fra hver gang man scroller op til toppen. Så når jeg prøver at indtaste noget og skærmtastaturet kommer frem så er den lille plads der er til hjemmeside dækker at cookie beskeden og menuen sådan at jeg ikke kan se det jeg indtaster.

Når man går ind på siden til at oprette en ny bruger så liger det desktopudgaven. Altså hvor teksten er lille og man skal zoome ind og ud.

Siderne virker unødigt tunge som om der hentes flere MB data for hver side der vises.

Bladre funktionen i fotoalbum virker ikke så godt når man zoomer ind også vil flytte billeder lidt til højre eller venstre så begynder hjemmeside at skifte til det næste billede.

Generelt er der for meget indhold på hver side. Der bør ikke være så meget indhold til mobiltelefoner og det giver en langsom/tung oplevelse for brugeren.

• #17   23. feb 2015 @Scootergrisen - Tak for din feedback. Hvilken device/system sidder du med? Så vil vi lige tjekke efter.

Vi har lavet en mobiludgave hvor indholdet er prioriteret anderledes, for ikke at få tunge/langsomme sider. Misforstår jer dig?

• #18   23. feb 2015 Er det muligt at lave zoom på mobil version? Det ville være fedt, bliver så irriteret når jeg misser og den begynder ar indlæse en anden side /:

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#19   23. feb 2015 Firefox OS.

Personligt kan jeg bedst lide der ikke er så meget indhold, særligt på forsiden der syntes jeg det er vigtigt at man hurtigt kan komme ind uden at der skal indlæses alt muligt som brugeren måske slet ikke er interesseret i. Som det er nu bliver der indlæst cirka 50 billeder på forsiden, det er jo rimeligt meget, specielt hvis det slet ikke er noget brugeren er interesseret i at se.

Også står hjemmesiden og sender/henter data selv efter den er indlæst og uden at man trykker på noget.

Det abonnement man har på sin mobiltelefon koster måske penge efter hvor meget data der bliver sendt.

• #20   23. feb 2015 Scootergrisen, hvilken browser har du på Firefox OS? Firefox vil jeg gætte?

Mange af dine problemer oplever jeg ikke på Android med Chrome. Tror ærlig talt du er en niche bruger, kender ingen andre end dig der kører Firefox OS smiley
    Kan sagtens forstå hvis der ikke udvikles til denne platform, hvor mange besøger mon siden med Firefox OS, én? smiley

• #21   23. feb 2015 For mig er siden kun blevet langsommere efter opdateringen.

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#23   23. feb 2015 Har vist fundet kilden til at hjemmesiden står og henter/sender data hele tiden selvom man ikke trykker på noget.
    Det er reklamerne der henter et nyt billede cirka 1 gang i sekundet fra madsone.com. Det er de super brugsen reklamer der scroller vandret.

12V > Ja det er Firefox. Hvis bazoom ikke vil rette problemerne er det jo fint nok, jeg gør bare opmærksom på problemer så de kan rette dem hvis de vil.

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#24   23. feb 2015 *_*_*@*_*_* > Hvis du kan zoome på højre side af skærmen er det så ikke noget der findes i din browser eller dit hardware ?

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#26   23. feb 2015 Nåå jeg troede du havde en zoom funktion ude til højre på din mobiltelefon.

• #27   24. feb 2015 Det var meget bedre som der var før smiley

Kommentér på:
Opdatering af ScooterGalleri!

Annonce