Opdatering af ScooterGalleri! {{forumTopicSubject}}
Vi har i dag lavet en stor opdatering af ScooterGalleri. Over halvdelen af alle besøg på ScooterGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.
I vil opleve at ScooterGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.
Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:
- Nemt at oprette indhold fra smartphone
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker
...og så er der lige det med hastigheden. ScooterGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!
Vi ved, det kan være svært at vænne sig til en ny mobiludgave - men giv det en chance
Ønsker du ikke den optimerede version, kan du i stedet bruge desktop-versionen ved at vælge "Gå til desktop" i bunden af mobilsitet.
Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
Det var fint som det var før. Bruger min samsung galaxy s4 mange gange dagligt til at besøge siden og har ikke haft nogen problemer med det. Der er zoom/forstørre funktion på smartphones.
Det mest irriterende er at man skal til at vende sig til noget nyt igen igen.
Don't fix it, if it isn't broken!
Følger: 1 Følgere: 217207 Emner: 29 Svar: 82
sep 2013
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 675
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 21 Scootere: 13 Emner: 74 Svar: 934
feb 2014
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 1.310
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
maj 2009
Allan, jeg foretrækker nemlig også deskop versionen. Men den er der også sket ændringer ved. Bla er der galleri i højre side af skærmen.
maj 2009
Edit. Når jeg skal svare tilbage på en privat besked, så flytter beskedcenteret sig ind over teksten jeg skriver, hvis jeg forstørre/zoomer.
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 275 Scootere: 157 Emner: 1.180 Svar: 9.855
@Nomack - det får vi rettet. Har du prøvet mobiludgaven - så slipper du for at zoome?
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
Læste så den ulæste jeg havde.
Men den stiger stadig der er en ulæst, som dog ikke eksisterer i indbakken?
sep 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 25 Svar: 195
Verden er desværre skruet sådan sammen at der er adds overalt, det kan scootergalleri altså ik gøre for, jaja det ville være fedt uden, men hvis de tjener lidt på det er det fint? Det betyder da bare bedre support og arrangementer fra dem
maj 2009
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.501
På forsiden vises den samme super brugsen reklame 6 gange.
Besked om cookie er irriterende og på nogle sider hopper op og ned scroller.
Kan godt vælge desktopversion på mobil, men kan ikke vælge mobilversion på desktop.
"VI ANBEFALER BEDSTE NOGENSINDE NYESTE SCOOTERE" står fast henover siden. Kan ikke huske hvilken side det var på.
På søge siden står den hele tiden og sender/modtager data selvom man ikke gør noget.
Videoerne kan ikke afspille på min mobil. Der står "Error loading media: File could not be played".
De to billeder der er i bunden med Hent i app store og google play er ubrugelige på mobiler som ikke bruger deres system.
Når jeg holder mobilen i landscape mode så på nogen sider som Forum der er lidt rigeligt med ting på hjemmesiden som skygger for det egentligt indhold når der er en fast menu i toppen, en fast cookie besked i bunden og "Søg i Forum" som automatisk vises sig selvom man har slået den fra hver gang man scroller op til toppen. Så når jeg prøver at indtaste noget og skærmtastaturet kommer frem så er den lille plads der er til hjemmeside dækker at cookie beskeden og menuen sådan at jeg ikke kan se det jeg indtaster.
Når man går ind på siden til at oprette en ny bruger så liger det desktopudgaven. Altså hvor teksten er lille og man skal zoome ind og ud.
Siderne virker unødigt tunge som om der hentes flere MB data for hver side der vises.
Bladre funktionen i fotoalbum virker ikke så godt når man zoomer ind også vil flytte billeder lidt til højre eller venstre så begynder hjemmeside at skifte til det næste billede.
Generelt er der for meget indhold på hver side. Der bør ikke være så meget indhold til mobiltelefoner og det giver en langsom/tung oplevelse for brugeren.
Vi har lavet en mobiludgave hvor indholdet er prioriteret anderledes, for ikke at få tunge/langsomme sider. Misforstår jer dig?
sep 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 25 Svar: 195
jun 2013
Personligt kan jeg bedst lide der ikke er så meget indhold, særligt på forsiden der syntes jeg det er vigtigt at man hurtigt kan komme ind uden at der skal indlæses alt muligt som brugeren måske slet ikke er interesseret i. Som det er nu bliver der indlæst cirka 50 billeder på forsiden, det er jo rimeligt meget, specielt hvis det slet ikke er noget brugeren er interesseret i at se.
Også står hjemmesiden og sender/henter data selv efter den er indlæst og uden at man trykker på noget.
Det abonnement man har på sin mobiltelefon koster måske penge efter hvor meget data der bliver sendt.
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 21 Scootere: 13 Emner: 74 Svar: 934
Mange af dine problemer oplever jeg ikke på Android med Chrome. Tror ærlig talt du er en niche bruger, kender ingen andre end dig der kører Firefox OS
Kan sagtens forstå hvis der ikke udvikles til denne platform, hvor mange besøger mon siden med Firefox OS, én?
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
jun 2013
Det er reklamerne der henter et nyt billede cirka 1 gang i sekundet fra madsone.com. Det er de super brugsen reklamer der scroller vandret.
12V > Ja det er Firefox. Hvis bazoom ikke vil rette problemerne er det jo fint nok, jeg gør bare opmærksom på problemer så de kan rette dem hvis de vil.
jun 2013
jun 2013
nov 2013
Følger: 69 Følgere: 71 Scootere: 7 Emner: 8 Svar: 44
Opdatering af ScooterGalleri!