{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Jeres nuværende projekter? (fredags stener) {{forumTopicSubject}}

Hej folk! Hvilke projekter har i gang i fortiden! Post et billede og noget hurtig info!

Jeg lægger ud!

Yamaha FS1 2G med 4 trins gearkasse

stål kobling
2g forgaffel
sort motor, sort pulverlakeret motor skjolde
alu farvet pulverlakeret stel, bagsvinger, top og underbro samt forgaffelben mm.
tysk fs1 baghjul (bredere end det danske)
svensk sæde med nyt betræk
Org. svenske støddæmpere med røde fjedre
sort/rød kvartkåbe fra "dengang" med ny trykte repro. stickers


Læg mærke til der ikke er billeder af alt og det i ser på billeder er et mockup for at tjekke om tingene passer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres nuværende projekter? (fredags stener)
  • #1   14. nov 2014 Ser fandme godt ud! smiley

  • #2   14. nov 2014 Jo tak Rylle! smiley Den skuller gerne ende endnu bedre smiley

    Her er Kvartkåben, den havde stadig prisskilt osv fra forhandleren, dog havde den fået opbevarings ridser (bare et fedt lag klarlak!)
    Efter en ordentlig vask blev alting som nyt og plastikket var ikke blevet mat/blegt, bare meget beskidt smiley


    profilbillede
  • #4   14. nov 2014 Den bliver da mega sprød smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.051
    #6   14. nov 2014 Puha alt for mange.

    Jeg har gang i en Gilera Runner som hverdagsmaskine, den mangler kun småting så er snart færdig, næste projekt er en Puch Monza 2 gear med en 3 gears motor, der skal ordnes lidt krom, og så skal tændingen kigges efter, når det er overstået står valget mellem at bygge en Puch MS 50 eller en Puch Maxi, begge skal samles - det er blot et spørgsmål om hvad jeg vælger at starte med.

    Der står også et par motorcykler og venter, så lad os bare sige, min vinter er allerede afsat. smiley


  • #7   14. nov 2014 Mit seneste projekt har været/er min Yamaha FS1 SS 1975, som skal bygges om til MC på et tidspunkt, når jeg har fået kortet til MC.

    profilbillede
  • #8   14. nov 2014 Jeg skal i næste uge have gang i mit Vespa et2 projekt... billedet er dog af den der skal hugges op men den anden er magen til... Den på billedet er desværre mega rådden men kører mega godt og alt virker så alt skal flyttes over på den anden da den har været med i en brand men er næsten rustfri... Vil gerne have malet den i en a den farve men kan ikke finde ud af hvilken det skal være

    profilbillede
  • Henning L
    Henning L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 8
    #9   14. nov 2014 Nyt mobil rullefelt, med bremse, 4gasmåler. PC styring på køleluft mm

    profilbillede
  • #11   14. nov 2014 Vinterprojekt:

    Ford Fairlane V8 - Årgang 1967
    Suzuki DM50 - Årgang 1986


  • Henning L
    Henning L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 8
    #12   14. nov 2014 Ja.. Men er nået så langt endnu, mangler nok ca 3-4 ugers arbejde. Mere før det er drift klart, mangler stadig at lave gulv, lys og udsugning.

  • Henning L
    Henning L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 8
    #14   15. nov 2014 ja den store blå kasse forrest inderholder 2 x 3Kw blæsere. De kan hver levere, ca 216 Kubikmeter i minute. Men da jeg har fuld speed styring, på dem kan jeg få dem til at køre fra, ca 10 Rpm op til 1440 Rpm. Alt efter hvad der er brug for.

    Det koster ja, men det betaler jo sig selv, over ret kort tid.


    profilbillede
  • #15   15. nov 2014 Har gang et maxi projekt
    75cc metrakit
    260mm skrive og 4 stemplet kaliber for
    200mm skive og 2 stemplet bag
    Den stærkste forgaffel fra ebr
    Speciel lavet bagstel


    profilbillede
  • #17   15. nov 2014 Hmm, dem havde jeg ikke lige tænkt på da jeg lavede bagsvingen, men har en anden maxi der godt kunne bruge en anden bagsvinge da den fra ebr ikke rigtig kan holde

  • #19   16. nov 2014 Det er nu ikke så slemt,den vejer Ca det samme som med den originale bagsvinge

Kommentér på:
Jeres nuværende projekter? (fredags stener)

Annonce