{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Begrænsninger Hot50 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Har bestilt en helt ny Hot50 som jeg får imorgen. Når den er kørt til, ryger begrænsningerne, men er i tvivl om hvor de sidder da det er 14 år siden jeg sidst købte en ny PGO og meget er ændret siden da.

Har søgt en masse men får en masse blandende svar, så ved ikke hvor meget jeg kan bruge det til, andet end vario Skive og blindrør på udstødning. I "gamle" var der et andet topstykke på 30km/t og har hørt om en Skive under studsen på de nye?

Nogen som hurtigt kan ridse dem op? Det er en alm Hot uden knækpotte.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsninger Hot50
  • #1   9. nov 2014 Køb et gianelli go eller andet 45 udstødning, pil skiven i varioatoren og sæt nogle lidt lettere ruller i(prøv dig frem) så skal du have tage den tragt som sidder i studsen. Du skruer bare de 4 skruer af studsen(en special skrue skal udskiftes) også ligger tragten der. Husk at købe nye membran pakninger hvis de gamle skulle gå i stykker! så skal du have dyset en smule op pga udstødning og tragt, vil anbefale at prøve med en 76 dyse og hvis du er helt sikker på at den er for stor så sæt en 74 i (72 er std)

Jeg vil anbefale dig at gøre alt dette inden at du køre den til da det er meget sundere for din motor, plus at du så har et splinter nyt udstødning originalt som er en del værd men også godt at have hvis den skal værre lovlig igen smiley

HUSK at hvis du køber eks et gianelli go så giv det et par ekstra lag maling og mal det jævnligt da de har det med at ruste smiley

Håber at du kunne bruge det smiley

• #2   9. nov 2014 Er topstykket ikke begrænset længere og hvad med kobling, har hørt der skulle være en ring der også?

• #3   9. nov 2014 Det ville vist give en lille smule at plane topstykket men det skal værre helt lige! og jo mener det er noget med at de nye hot har en begrænsning ved remskiverne smiley Men undersøger det lige smiley

• #4   9. nov 2014 http://www.scootergalleri.dk/video/guider/23628-begraensning_pgo tjek den her video det er som sagt ikke alle hot der har den smiley

Kommentér på:
Begrænsninger Hot50

Annonce