{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mange stjålen knallerter
  • #1   7. nov 2014 Det er jo snart jul, så tyveknægtende skal vel bruge penge til julegaver smiley Men det er super trist at folk ikke kan lade andres ting værre.

Men tror det er den her mørke tid der gør det. Før kunne din knallert stå ude lyst til klokken 8-9 om aftenen, nu er det mørkt klokken 5 så tyvene kan nuppe knallerter mens folk er på ungarbejde og lignende.

• #2   7. nov 2014 ja det var self en mulighed, men utroligt at man ikke kan have sine maskiner til at stå i fred

• #3   7. nov 2014 det er lettere at sælge dele om vinteren for der er mage der har vinter projekt + der er mange der har fødselsdag og det er jo også snart hjul så det er lettere at sælge dem i dele om vinteren smiley

• #4   8. nov 2014 Ja, det er som om det eskalerer. Min knægt har lige fået stjålet sin scooter, og jeg læste på Facebook, at en mors to sønner har fået stjålet hver deres crosser.
    Sørgeligt smiley

• #5   8. nov 2014 Ja jeg har også fulgt med gennem årene,, det er her i efteråret at der stjæles flest scootere af hvad jeg opfatter

Kommentér på:
mange stjålen knallerter

Annonce