{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af skureliste mellem gulv og køkken 750 kr.
  • Hang up lamp + track light 1.000 kr.
  • Window door is blocked 750 kr.
  • Bygget møbler 1.400 kr.
  • Rengøring af 8 meter tagrender og vask af 10meter thermo tag 1.255 kr.
  • Mit toilet løber og skal laves. Toiletet er kun 4 år gammelt. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baghjul sat sig
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   3. nov 2014 Du kan tage variatordækslet af også når du drejer på koblingsklokken så er det meningen er remskiverne skal stå stille.
    Hvis remskiverne drejer med rundt så er det fordi koblingen ikke giver slip.
    Så skal du have den skildt af og koblingsarmene af og slebet de tre aksler let og eventuelt smurt dem let så koblingsarmene kan bevæge sig frit på akslerne.

• #2   3. nov 2014 Lyder dumt
    Hvad gøre jeg hvis den står stille men stadig hvor hjulet ikke drejer rundt?

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#3   3. nov 2014 Prøv og forklar det noget bedre.

• #4   3. nov 2014 Altså har pillet skiven for nylig og 85% af alle de gange jeg har kørt inde for den sidste uge har den sat sig hvor jeg skulle løfte knallerten for at tage den tilbage mens de sidste 15% så er den let at trække

• #5   3. nov 2014 jeg ville også sige det er koblingen tjek den havde samme problem der var det koblingen smiley

• #6   3. nov 2014 Og du smurte den bare ind så virkede det?

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#7   3. nov 2014 Kan også være bagbremsen der sætter sig fast hvis det sker lige efter du har bremset hårdt.
    Prøv de næste dage kun at bremse med forbremsen når du skal stoppe til sidst og se forskellen.

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#8   3. nov 2014 Hvis du skal smøre noget på koblingen er det kun en lille mitte smule på de tre aksler hvor koblingsarmene sidder på.

• #9   3. nov 2014 ja rigtig nok som grisen siger det kan også værer bremse bakkerne der ikk har det for godt med nogle fjeder og ja pas på med at smøre for meget kobling for kommer der for meget på fedter den bare rundt smiley men jeg købte en ny kobling fordi den gamle betalte den smiley

• #10   3. nov 2014 Skiftede mine bagbremseklodser for nylig virkede super godt indtil jeg tænkte lad mig skifte dæk som ikke blev smurt ind indvendigt

• #11   3. nov 2014 Køb en ny kobling det koster ikke alverden smiley

Kommentér på:
Baghjul sat sig

Annonce