{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Dyse/ruller/trækker ikke {{forumTopicSubject}}

Hvis min scooter trækker pisse dårligt med luftfilter og tager rigtig mange omdrejninger vil det så hjælpe og dyse den op eller ned ? og hvormeget vil i sige den skal dyses. Det er en pgo dr big fuldkommen standard. Den kører godt uden luftfilter men vil gerne køre med luftfilter. Håber nogen kan hjælpe mig om det kan være problemet med den trækker dårlig men tager mange omdrejninger. Eller kan det også hjælpe at skifte rullerne ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyse/ruller/trækker ikke
  • Mikkel R
    Mikkel R Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #1   18. okt 2014 Hej Christoffer.

1. hvis din scooter kører bedre uden luftfilter er det sandsynligt sat til med støvpartikler så motoren ikke får luft nok. ( OBS. du måå ikke køre uden luftfilter da der kan komme skidt i karburatoren som derefter kan sætte sig fast i hoved dysen eller tomgangs dysen) Blæs det godt igennem med trykluft eller en rense pistol med benzin i. Der kan sidde en tragt i din skærm til lutfilteret. hvis der gør det så pil den af. Det er en af de mange begrænsninger som de bruger til at kontrollere hvor hurtigt den kører.
    Du kan læse mere om scooter begrænsninger her:
    http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/begrensninger.php

2. hvis den trækker dårligt vil jeg foreslå dig at købe ny rem og kobling
    http://sgnc.dk/product/variatorkit-2138/

Du snakker om at den kører i høje omdregninger. Det er også en begrænser som sidder ved variator'en i form af en lille skive eller en forhøjning så skal du købe en: Variator bøsning ubegrænset
    Den gør så hjulet får en gearing og kørere endnu langsommere end motoren selvom den køre i høje omdrejninger.

jeg håber det hjalp lidt smiley

Rex

• #2   18. okt 2014 Hej rex tak for det det vil jeg lige tjekke nærmere på imorgen:-)

Kommentér på:
Dyse/ruller/trækker ikke

Annonce