{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.405 visninger | Oprettet:

pgo hot 50 døde og kan nu ikke starte {{forumTopicSubject}}

hey SG.
jeg var ude og kører en tur forleden på omkring 6-7 km men den gik ligepludselig død. da jeg kørte 70 km/t ca ligesom at den ikke havde mere benzin på, dog var tanken fuld.
Jeg har så tjekket benzin vakuumfilteret og det var møg beskidt, så jeg valgte bare at købe en ny brugt tank med en benzin vakuumfilter monteret, jeg fandt så ud af at der var blevet brugt blå benzin i tanken, ved ikke om det er godt for motoren eller om man må blande det med almindelig benzin.
Der er masser af komposition
Der er ikke særlig meget gnist men nok til at antænde olien (scooteren skyder efter mange forsøg på opstartning) men så snart vi tager tændhætten af og bare sætter kablet til tændhætten/tændrøret på noget metal, så gnister det fint og man kan tydelig hører gnisterne, så måske er min tændhætte defekt?
anyways. så tror jeg meget at det har noget med benzin tilførslen at gøre, da tændrøret er tørt og benzinen løber ned i luftfilteret i stedet ned til cylinder.

tak på forhånd smiley

p.s det er min pgo hot 50, som er under min profil, der er problemet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pgo hot 50 døde og kan nu ikke starte
Kommentér på:
pgo hot 50 døde og kan nu ikke starte

Annonce