{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.215 visninger | Oprettet:

Malossi rød trykfjeder {{forumTopicSubject}}

Hej sg. Ville i tro en Malossi rød trykfjeder ville kunne gå med en Jog r med denne opsætning smiley

17,5 mm dellorto, 88 dyse
Malossi red spunge filter indlæg uden begrænsning i luftfilter kassen.
70cc Malossi sport
Malossi OR vario 5,5 grams
GG udstødning

Og det er den trykfjeder der kommer med til OR varioen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malossi rød trykfjeder
  • #1   17. okt 2014 ja den er fin dertil hvis ellers din opsætning fungere

• #2   17. okt 2014 Min opsætning fungere helt fint

• #3   17. okt 2014 ok så vil den trække perfekt med den fjeder

• #5   17. okt 2014 det kommer helt an på hvor hidsig den opsætning bliver eller er er den hidsig så rød 32 kg og hvis den ikke er så voldsom så gul 27 eller standard den rigtige styrke vil den trække fra 0 til top med

• #7   17. okt 2014 så er det jo godt han har to at vælge imellem den der fulgte med og den gamle slappe standard fjeder smiley

• #9   17. okt 2014 hvis du siger standard fjederen er 29 kg så havde jeg selvføldig prøvet den først og hvis remmen så fedter rundt og den ikke vil trække fra bunden og hele vejen op så skal den anden 32 kg i det er jo meget let at mærke og høre hvilken en han skal tage men igen det kommer helt an på hvor meget power hans motor har

• #11   18. okt 2014 jeg købte en gang for flere år siden da jeg fik min første jog protuna s 48 mm støbejern sports cylinder den de sælger i dag til
    99kr rød 32 kg fjeder 21 mm kaburator mallossi multivar og en polini funky udstødning og powerfilter den gik over 100 og gik på baghjul

• #13   18. okt 2014 ja men ham der lavede indslaget ny indkøbte cylinder er jo også 70cm så vil en 32 kg fjeder sikkert være fin når du skriver den var fin til min jog fordi den var 70 cm men en 48 mm er faktisk en 75 cm men skit pyt

• #15   18. okt 2014 man runder altid op aldrig ned men skit nu med det en racing opsætning med dårlig sammensætning kan køre dårligere en en god sports opsætning med den rigtige sammen sætning osv der for spurte jeg ham også i starten hvordan hans opsætning fungerede er den hidsig 32 kg mindre hidsig 29 kg men det finder han jo ud af ved at prøve min erfaring er 32 kg både til sport og racing opsætninger men det kræver at begge opsætninger s dele passer sammen sådan det spiller max og det er justeret perfekt

• #17   18. okt 2014 Hvad kg er den std. Trykfjeder i en sonic? De sorte, som oftest set bare er rustne. smiley

• #18   18. okt 2014 jeg tror det er de samme som i jog as fs det er jo nærmest samme motor kort mina så er det 22 kg det skriver tommy i #8

Kommentér på:
Malossi rød trykfjeder

Annonce