{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi senda - nyt cylinderkit
  • #1   12. sep 2014 Kan man vel godt. Det bare og tomskruen er lang nok til og åbner nok

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   12. sep 2014 Altså om den er lang nok til at få den op på så mange omdrejninger?

For jeg tænker, stemplet kører jo når den står i tomgang, så hvorfor så køre i evigheder, hvis jeg man kan lade den stå og passe sig selv?

Det er ikke nødvendigt hjulet kører rundt, vel?

• #3   12. sep 2014 Nej bare lad den stå i tomgang. 10-15 minut går du ud og gasser stille op.

Du kan også køre en tur. Bare husk du ikke skal gi den nogle høvl i starten

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    maj 2010

#4   12. sep 2014 Jeg har bare kørt på den i snart 100km med 30km/t og så få omdrejninger som muligt. Men den har stadig det problem, at stemplet nærmest sætter sig, låser baghjulet, og derbien gå ud. Jeg kan sagtens tænde den igen, og køre stille videre..

• #5   12. sep 2014 Så er din cylinder nok ødelagt. Kunne være du skulle indstille din karburator.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    maj 2010

#6   12. sep 2014 Den er dyset for stort. Kan det være problemet? Troede kun en for lille dyse kunne forsage dette problem.

Når du siger indstille, så er det dyse, nål og luftskrue, ikke?

• #7   12. sep 2014 Er du sikker på den får for meget? Og husk at når du tilkøre skal du ikke kun køre med så få omdrejninger som muligt, den må godt komme op i nogle omdrejninger. Bare ikke længere tid ad gangen.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    maj 2010

#8   12. sep 2014 Tændrøret er ret mørkt, og den kan godt "4-takte" hvis du ved hvad jeg mener. Som
    Om den sprutter lidt.

Ja, men jeg har simpelthen ikke turde at få den for langt på i omdrejninger,.
    Når jeg skal presse den lidt højere, SKAL det så være i de sidste gear? Eller kan den godt bare være 3-4 gear?

• #9   12. sep 2014 I teorien kunne det lige så godt være tomgang. Det er lige meget om det er 1., 2. eller 4. gear. Så længe den får nok benzin og lidt mere sker der ikke noget.

Kommentér på:
Derbi senda - nyt cylinderkit

Annonce