{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Stel og registrerings attest!! HJÆÆÆLP! {{forumTopicSubject}}

Aprillia sx50.
Jeg står med det problem jeg har købt en knallert hvor tidligere ejer ikke den jeg har købt den af men ejeren inden eller videre.. Har smidt attesten væk.. Jeg mangler nu derfor registrerings attesten og skal have lavet en ny, hvordan får jeg det når jeg ikke kan finde "ejeren" hmm, så hvad har i af erfaringer til at få fremskaffelse papirene igen? Tak for jeres hjælp... DEN ER IKKE STJÅLET/meldt stjålet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stel og registrerings attest!! HJÆÆÆLP!
  • #2   18. jul 2014 Sorry det er slettet smiley

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #3   18. jul 2014 Kontakt crm @ skat .dk og beskriv dit problem, samt hvilke oplysninger du har på maskinen, de plejer være flinke til at hjælpe med at finde sidste registerede ejer, du skal dog være obs på det nemt kan tage flere måneder.

• #4   18. jul 2014 Okay, så du mener at jeg skal skrive en mail til dem i håb om de er flinke til at hjælpe mig?:-)

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #5   18. jul 2014 Yep, det er sådan set din eneste mulighed, med mindre du vil skifte stel.

Giv dem alle de oplysninger du har på maskinen, stelnummer osv.

• #6   18. jul 2014 Okay det prøver jeg så, mange tak for hjælpen!! smiley

• #7   19. jul 2014 Jeg har bøvlet med det samme i læææææænge.
    Fik min sx i april/maj.

Knægten ved jeg hvem er, har kontakt med ham.

Han bliver desværre bare ved med at lyve om han har bestilt den.
    Men skat siger desværre bae han ikke har bestilt den..
    Har endda nr. Pladen. Men de siger se ikke kan hjælpe mig. Mesmindre forrige ejer bestiller en ny..

Mvh

• #8   19. jul 2014 Årh hvor træls, det er simpelhen noget lort ar arbejde i!:-)

• eXodus
    eXodus Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #9   19. jul 2014 Der er nogle annoncer, bl.a. her på SG, hvor der står at knallerten ikke har registreringsattest, "men den er nem at skaffe for den nye ejer".
    Lad være med at hoppe på det. Hvis den er så nem at skaffe ville sælgeren jo have gjort det INDEN salget. Den er ikke nem at skaffe, og jeg har prøvet at bede sælgerne om at skaffe den hvis jeg skal købe knallerten, jeg hører aldrig mere til dem.

• #10   19. jul 2014 Det er ikke så svært, ejeren af den skal bare gå ind på skat og ind under motoregistert og bestille en ny med NEM-id det koster 100 kr ca, men problemet er bare at min knallert har været solgt til flere uden registrerings attest, og nu kan jeg ikke finde frem til ejere!:-(

• eXodus
    eXodus Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #11   19. jul 2014 Ja, det er netop det jeg mener.
    Når det er så nemt at fremskaffe en, så er der sikkert en grund til at sælgeren ikke har gjort det inden salget. Og det er sandsynligvis at han ikke kan få fat på tidligere registreret ejer. Det er noget øv. Hvis så bare du havde tidligere registreringsnummer så kunne det godt lade sig gøre. Håber du får løst problemet.

• #12   19. jul 2014 Har hverken dit eller dat har købs kvit og forsikring bevis for den gang sen blev købt mere har jeg ikke... Så jah.. Det ender nok med et nyt stel... smiley skat eller politiet må ikke oplyse ejeren jo. Og det forstår jeg sku ikke smiley

• #13   19. jul 2014 Du skal have tidligere ejer til at bestille en ny attets, det er det eneste du kan gøre. Har haft samme problem smiley

• #14   19. jul 2014 Årh typisk kan jo ikke fonde frem til ham smiley

• #15   19. jul 2014 Øvøv smiley

Kommentér på:
Stel og registrerings attest!! HJÆÆÆLP!

Annonce