{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

knallert forsikring sygt dyrt...? {{forumTopicSubject}}

hej alle

jeg har undersøgt om hvad det koster at få sådant en puch maxi kl forsikeret, og det er vanvittigt dyrt hos, alm brand hvor jeg er stor kunde ville de have 1000, og hos tryg ville de have 960 kr -begge for kun ansvar.
´
tilbage i 2011 gav jeg kun 650 kr også for ansvar

kan det passe at det er blevet dyre?
det er noget svineri nu hvor at tage knallert kort jo er blevet så meget svære end den var tilbage i 2010 og de må ikke gå hurtigere

kan det virklig passe eller er det en fejl (fra 2 selskaber?)

ps nok ikke den sidste tråd jeg opretter herinde da jeg er ved at sætte puch istand smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knallert forsikring sygt dyrt...?
  • #1   9. jul 2014 Jeg giver 600kr hos Nykredit Forsikring for min PGO.

• #2   9. jul 2014 fuck da det,
    nu har jeg bil og er 20 (om lidt) også skal jeg give ficking 1000kr for knallert forsikring på en påk mavis

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #3   9. jul 2014 Du skal bare lære og presse forsikringsselskaberne ud imod hinanden.

Goddag nykredit. Jeg har lige talt med codan forsikring og de vil forsikre mig og min knallert for 900kr. Er der mulighed for i kan slå den pris? smiley

Ja selvfølgelig kan vi det(kundejagt) du kan få en forsikring hos os for 800kr
    Så siger du at du vender tilbage lidt senere.

Derefter ringer du til codan igen og siger "nykredit kan forsikre mig for 800 og i vil have 900. Hvad gør vi ved det?
    *host host* nå men så kan du få en hos os for kun 750kr.!

Dette gjorde jeg 4-5 gange frem og tilbage og nu betaler jeg 590kr.

De nævnte selskaber er "opfundet" til historien.
    Personligt er jeg forsikret i IF.

• #5   9. jul 2014 mit egen forsikring hvor jeg har min golf 3 1.8 forsikert + ulykkeforsk, +livs forsikring
    kunne ikke engang gøre det billigere end tryg...
    syntes godtnok de prøver at lokke en extra skilling ud af mig...
    men det kan være jeg kan true dem lidt hvis jeg siger at jeg skal altså kun betale 750 for den hos (u name it forsikring) som john b siger

• #8   9. jul 2014 Jeg skal selv ha fat i Alka.
    Jeg giver 4200 i kasko for min Lupo fra 2002 og kæresten giver 3200 for sin sprit nye CitiGo i kasko.

• #9   9. jul 2014 Hvis ellers din knallert er mere end 25 år gammel, tilbyder mange forsikringsselskaber en veteranknallertforsikring. Jeg giver mellem 300 og 400kr om året

• #11   9. jul 2014 Giver 790 ved dansk forsikring ,,.. Billigste jeg kunne finde

Ikke engang der hvor jeg havde bilen forsikret kunne gøre det bedre trods 12 års skadefri kørsel (super elite)

• #13   9. jul 2014 Giver 360kr får min maxi smiley

• #14   9. jul 2014 Giver 650 hos tryg for en tomos quadro

• #15   9. jul 2014 team saints
    hos hvem?
    og hvorfår giver du så lidt?

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#16   9. jul 2014 Fordi maxi puch'en sandsynligvis er over 25år og derved er set en veteran knallert med meget lavere forsikring!

• #17   9. jul 2014 Gennem puchklubben

• #19   9. jul 2014 Mange forsikrings selskaber kører det sgu mere eller mindre i samme pris.. altså de der 900-1000 kr

tilbage i 2011 gav jeg 800 kr for min suzuki..

Men dyrt og dyrt er vel som man definerer det, hvis du har bil forstår jeg sgu ikke du kan synes det er dyrt! gav 12.000 om året for min bmw (normalt var det 17.000....)
    Så når jeg ser en forsikrings police fra en knallert komme ind af døren syntes jeg egentlig ikke det er så galt smiley

• #20   9. jul 2014 794 ved danske forsikring

• #21   9. jul 2014 768 ved Danske forsikring smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#22   9. jul 2014 Har været i gemmerne og finde min første forsikringspolice fra 1996 og jeg gav 150kr om året hehe..... Se dét var tider!!!

Det var dengang man bare fes ned til knallertforhandleren og bestilte forsikring og man fik en midlertidig police med det samme.
    Dvs din knallert var forsikret FØR du betalte.
    Der gik altid en lille uge og så kom brevet med girokortet.

Min kammerat kom engang til at(fordi den var komplet metrakit) at stejle for højt så han gled ned af sædet. Jog'en tippede fremover igen og fordi han holdt fast på håndtagene ja så gassede jog'en voldsomt op og han lå nu hen over sædet med benene bagud imens han bankede venstre håndtag ind i alle de fire biler der stod parkeret på vejen!
    Der var hul i metallet på de to første biler grundet bremsehåndtaget og alle biler havde buler i dørene og ridser i lak helt ud på bagpanelerne!

Jeg havde DAGEN FØR købt jog'en og havde kun den lille midlertidige seddel.
    Jeg var SKRÆKSLAGEN fordi jeg ikke engang havde modtaget girokortet og derved betalt min forsikring!

.......... Jeg hørte IKKE en lyd........ Jeg modtog girokortet og betalte 6 dage senere....
    Bilerne blev repareret og lakeret UDEN jeg så meget som HØRTE fra forsikringen!
    Jeg er den dag idag kunde i samme selskab ;)MEN du kan være sikker på at den ikke var gået idag!!!

Den gang gik økonomien rigtig godt i lille danmark og derfor pungede forsikringen bare ud. Herre gud i forhold til hvad de tjente alligevel?

Nu har vi krise tid(jeg er SÅ træt af det ord) og idag får du ikke en bøjet femøre hvis de røvhuller kan finde en vej udenom!
    De kender ALLE smuthuller i deres egen kontrakter med kunderne og udnytter dem på absolut groveste vis!
    De har ingen skam i livet når det gælder at punge ud!

Næ du "dengang far han var dreng!"

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#24   9. jul 2014 Det var så i 1979. smiley
    Der var NOGET mere kamp om kunderne i midt til slut halvfemsere.
    Min gamle morfar betalte over det dobbelte da han havde sin knallert og han solgte den i 1990.

Priserne flyver jo op og ned over tid afhængig af økonomien. smiley
    Jeg fik et chok da jeg hørte at der er mange unger der skal betale over 1000kr for en knallert forsikring idag!

Nu har jeg jo været kunde i mange år og har haft en del biler og mc'er sågar en atv til vejen. Da jeg har kørt skadesfrit i over 15 år er min nye scooter forsikring under 500kr

Det synes jeg så stadigvæk er for dyrt!
    Men vi kan vel ikke blive hængende i de gode gamle dage... Desværre...

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#26   9. jul 2014 Moonlight...... 33. Og dem hr! Antageligvis ældre da du havde knallert i 1979.
    Hvad 50? smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#28   10. jul 2014 I 96? Jo det kan jeg skam godt. Den første var en kreidler florett 3 gears købt hos gold star cykler på tingvej amager. En rigtig gammel butik med hr madsen som ejer.
    Dernede er jeg kommet siden jeg var 6-7 år gammel da min morfar tog mig med derover for at aflevere puch maxien når den skulle fixes.
    Det var også der jeg/man forsikrede sin mopede. Ca 6 mdr efter solgte jeg kreidleren(skulle jeg ALDRIG have gjort) fordi jeg forelskede mig i en jog.
    Ja jeg ved det godt. Hvad fanden tænkte jeg på. Den plastic raket havde jeg ikke længe før jeg solgte den igen grundet ovenståene ulykke!
    Jeg husker skam fint 96, men det virker derimod som om du i en alder af 51 har glemt hvor godt man dog stadig husker når man er 33. smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#30   10. jul 2014 Fint fint bassemand. Du får ret og jeg får fred. Ærlig talt hvad RAGER det mig om du tror det er løgn?
    Tror du at jeg bliver ked af det ven?
    For så kan jeg trøste dig og sige bare rolig.

Seriøst hvad fanden skulle jeg få ud af at lyve? Jeg har(modsat mange andre herinde) sgu bedre ting at foretage mig.

Jeg meldte mig ind her på sitet for at komme igang med at skrue scooter igen men der går nok ikke længe inden jeg dropper det igen!

Det er til tider en regulær børnehave og der er ALT for mange "kloge hoveder" der ved bedre end alle andre.

Ærgeligt at tonen som sædvanlig skal blive bidsk men det må i jo om.
    Jeg mener hvad kan man forlange når gennemsnits alderen er hvad.... 15 år?

Men at spilde min tid på at " forsvare" mig selv gider jeg sgu ikke. Dertil har jeg vigtigere ting for!

I må have det.

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#32   10. jul 2014 Ja dét muligt smiley
    Men det nu ikke tilfældet.......

Man bliver til tider bare sååååå træt af den måde folk skriver til hinanden på herinde.
    Jeg er ordenligt opdraget og taler pænt og behandler folk ordenligt OGSÅ online.
    Så til tider kunne man ønske sig andre gjorde det samme.

Jeg var ved at uploade min police på tråden her men det dropper jeg sgu nu af flere årsager.

Men mest af alt fordi jeg ikke behov for at hævde mig selv.... Og så fordi folk opfører sig som nødder når de ikke tror eller er enig i det der er skrevet.

Det er bare pænt ærgeligt når man forsøger at holde en god tone.....
    Sådan er livet online.... Godt jeg modsat mange herinde har et liv og leve ved siden af!

Med venlig hilsen "baron von münchausen"

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#33   10. jul 2014 Ps.... Det nøjagtige beløb er 155,75kr incl betalingsgebyr i banken.

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#37   10. jul 2014 Moonlight. Smut ud og nød solen i stedet for at jokke rundt i din negativitet!
    Nu er jeg sgu ærligt talt træt af at høre på dig!
    Du kan diskutere med din kone og IKKE med mig.
    Jeg HAR skrevet at jeg er PISSE ligeglad med hvad du og andre tror og ved.
    Du er jo så klog at du kunne undvære hovedet.
    Jeg er FÆRDIG med at skrive med dig gammelfar!

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#39   10. jul 2014 Og dig orakel? Du ved alt! Jeg har modtaget op til flere private beskeder om at man ikke skal høre på LIGE NETOP dig da du er kendt for SELV at lukke lort ud konstant.
    Selv når folk beviser over for dig at de har ret lukker du alligevel bare lort ud.
    Tro mig jeg er BESTEMT ikke den eneste der ikke gider høre på dig og dit pis!

Dertil kommer det faktum at jeg om lidt sletter min profil her i børnehaven da jeg er blevet henvist til et site hvor folk TALER ORDENLIGT og ALT snak er faglig og ikke personlig!
    Den her teenage højborg er kraftederme til at brække sig over.
    Og Specielt dig KNOLD. Af en 35 voksen mand er du fandme umoden!
    Føj for helvede siger jeg og FARVEL!

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#41   10. jul 2014 I lige måde flotte fyr!

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#43   10. jul 2014 Var det en trussel din fucking bums!
    Man skal EDERMAME passe på hvem man truer når ikke man ved hvem folk er!

Du hermed meldt igen.

Kommentér på:
knallert forsikring sygt dyrt...?

Annonce