{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

morten O
morten O
Tilmeldt:
7. feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Salg; pris vurdering {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg skal sælge min PGO Hot 50 men kender ikke prisen på brugte scootere så håber i kan hjælpe mig på rette vej.

Den har kørt 15.500, fik stort service ved 15.000 km.
Sort farve - vil give den en voks behandling inden den bliver sat officielt til salg, derfor kan jeg ikke vise billeder desværre.
Alle services/reparationer er udført på værksted af en rigtig mekaniker.
Top fart på 50, "ringen" er pillet ud ellers er alt originalt som da den var ny.
Er aldrig blevet stoppet af politiet så den er ikke i bad standing eller noget.
Køre utrolig godt selvom den har kørt en del.
Udstødningen skal skiftes om 1 år ca sagde de da jeg fik lavet 15.000 service.
Med fungerende el-starter og blinklysende er intakte.
Købt som ny, så er eneste ejer og den har aldrig været stjålet og har de seneste 2 år været parkeret i et skur.
Indregistreret 25.11.2010
Står i Rødovre(Kbh)

Mvh Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg; pris vurdering
  • #1   8. jul 2014 Tjek dog priserne på de forskellige markeder istedet....

  • morten O
    morten O Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   8. jul 2014 Men årgangen og kilometer tallene er meget forskellige og standen på scooterne. har ikke kunne finde en knallert med samme specs som min, derfor spørger jeg til råds

  • #3   8. jul 2014 Prøv at sæt den til omkring 5 k. Hvis ingen skriver så sæt den ned.

    Sådan plejer jeg at gøre smiley


  • #4   8. jul 2014 Regn med 3000, måske 3500 hvis du er heldig smiley

  • #5   9. jul 2014 tror at 3-4000 er meget realistisk med det km. antal på blokken, og den er ikke udkneppet så sæt den til 4500 måske

  • #6   9. jul 2014 Jeg satte min PMX (kig en af mine andre tråde for billeder) til 3300 (psykologisk gik jeg efter og få 3000)

    Satte den til salg i eftermiddags og fik en henvendelse pr telefon i løbet af aften, med om jeg ville sælge for 3000, ved hurtig afhentning (godt nok først Torsdag de kommer, men wtf)

    Så ja, sæt prisen så den er realistisk, dog gerne lidt over hvad du i virkeligheden forventer, som jeg gjorde med 3300, hvor jeg forventede 3000 til og starte med.

    Psykologisk så ser 3300 bare meget mindre ud end 3500 eller 3800 eks. og derfor blev det 3300, med forventning om og få 3000.

    Folk jeg kender spurgte til hvorfor jeg ikke bare satte den til 4500, og så forventede 3500-4000, da de mente den var det værd. Men nu indbringer den mig 2100 i fortjeneste, og derfor ingen gråd til og gå efter mere, hvis det er at jeg kan få en HURTIG handel, fremfor og have den på dba i 1-2 uger, eller måske endda længere tid.


  • morten O
    morten O Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   9. jul 2014 Tak for jeres svar. Jeg vil rengøre den her i weekenden og sætte den op på DBA og her inde for 4300 smiley

Kommentér på:
Salg; pris vurdering

Annonce