{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.439 visninger | Oprettet:

Vga digita fart {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg kørte på en vga digita forleden og det følede virkelig mærkeligt.
Knallerten var fuld lovlig altså kørte standart (35 km/t) så jeg valgte af slukke motoren og få min ven til at give et skub da hans køre hurtigere end det. Da jeg kom op på 60 km/t startede jeg motoren og der kom nogle "hop" og den kunne ikke køre indtil da farten kom ned på 35 km/t igen. Det sker også ned af bakke hvor den ikke kan ramme mere end 40 så kommer de der "hops" igen.
Hvad kan det skyldes?
Pga jeg ville gerne tune hans knallert men tør ikke pga ved ikke om de der "hops" kommer igen.
Og der sidder noget "friskluftenhed" på udstødningen med en slange til udstødning hvad er det og kan det være derfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga digita fart
  • #2   7. jul 2014 Så man kan ret og sagt bare hive den af??
    Og den larmer også en lille del kan det være stemplet?


  • #4   7. jul 2014 Inden du bliver skubbet igen så fjern skiven i varioen. Hvis det ikke er nok så køb en ubegrænset cdi og udstødning.

  • #5   7. jul 2014 Kan man godt fjerne skiven uden det sker igen? Og får at fjerne friskluftenheden skal man så også skrue dimsen af ved udstødningen?

  • #6   7. jul 2014 Den største begrænsning er CDI, den forhindre at motoren tager over x antal omdr.
    Dernæst kommer skiven som så forhindre motoren i at "geare op" / Stige i fart.

    Hvis du gerne vil aflive din std udstødning hurtigt så pil endelig friskluft systemet til katalysator af (husk, en 2 takter er MEGET afhængig af sin udstødning)
    Men hvis du sætter pris på en fuldt funktionel udstødning, samt en motor der virker. så lad være med og pil ved friskluft systemet... Brug hellere de penge det nu koster for en nu udst (Fx Gianelli GO)


  • #7   7. jul 2014 Hvad er det frisk luft halløjen gøre?

  • #9   7. jul 2014 Nu sidder der sådan en mærkelig dims på siden det er der friskluft hylen skal sidde på men på en gianelli go udstødning er der ikke den dims så bliver man jo nødt til at tage den af?

    profilbillede
Kommentér på:
Vga digita fart

Annonce