{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Apollo Aragon {{forumTopicSubject}}

Hej SG!
Jeg står snart og mangler en knallert. Men jeg vil utrolig gerne have en gear maskine. Problemet er bare at den skal være lovlig.
Jeg har fundet 2 forskellige Apollo Aragon
Men jeg ved ikke om det er dårlige mærker for jeg kan ikke finde ret meget om dem og kender dem ikke.
Ville i anbefale at købe sådan en eller?
http://www.dba.dk/apollo-aragon-30-2010-1644/id-1008444291/
http://www.dba.dk/knallert-hej-jeg-saelger-de/id-1008000026/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apollo Aragon
  • John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #2   6. jul 2014 Altså personligt turde jeg nok ikke købe den.
    Alene det faktum at du ikke lige kan finde noget info om dem siger en del!
    Hvis folk er glade for deres maskiner så roser de dem gerne online. Så hvis du ikke kan finde nogen der har beskrevet køretøjet er det muligvis fordi der ikke er så meget godt at sige.

Dertil skal det siges at jeg tror det er en kina maskine og derfor måske ikke er til at få ordenlige stumper til.

Men igen der er muligvis nogen som kender dette mærke og har gode erfaringer med dem.

Næ du. Jeg havde holdt mig til rmx/smx(suzuki), senda(derbi) eller lign.... smiley

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jul 2014

#3   6. jul 2014 Jeg vil personligt ikke vælge en streetmagic da jeg ikke er så vild med udseendet på den smiley
    John: Jeg leder videre efter de mere kendte mærker smiley

• #4   6. jul 2014 Stumper kan fås i Tyskland og Holland

Maskinerne fungerer ganske godt i lovlig trim hvis man vel og mærke passer på dem

Jeg skal hente en rx50 (aragon 36) Ny fra forhandleren fredag

Du kan finde info hvis du søger efter Apollo orion
    Mange i udlandet er glade for dem og de skulle være i den høje ende af Kina maskiner

• #5   6. jul 2014 Flere af dem jeg har gik på efterskole med kørte på dem og det eneste der kvalitets mæssigt var for ringe var malingen og de digitale speedometere
    Derudover holdt de fint når man ikke proppede æter i benzinen smiley

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jul 2014

#6   6. jul 2014 Okay super, tak for det! smiley
    Men Apollo Orion, hvad er forskellen på den og en aragon?

• #7   6. jul 2014 Det elektriske er deres absolut største svaghed, opbevares de udenfor er chancen for irrede stik og lodninger

Jeg opbevarer min indenfor og skifter tændrør, tændspole og tændkabel til noget højkvalitets for at modvirke de største problemer smiley

• #8   6. jul 2014 Alle sammen hedder Orion, der er bare tre modeller, Orion 29, 30 og 36, dem du har kig på hedder Orion 36, også kendt som RX50 eller Aragon.

Men jeg ville klart anbefale sådan en, den jeg havde (Godt nok en Orion 30) Var skide fed at køre på, og havde en fed lyd, og fik den bare fik overholdt sine service, og blev vedligeholdt, så holdte den for evigt, den kørte rigtig godt! smiley

• #9   6. jul 2014 Intet faktisk det er navnene..

HELT rigtigt så hedder de rs50 a29/a30 eller rx50 a36
    De er alle egentlig dirtbikes ombygget til gadebrug

A29 er den mindste 14 tommer fælge osv
    A30 er mellem 17 tommer fælge og i bund og grund en 125 cc dirtbike
    A36 er den største med 17 tommer fælge, 54mm forgaffel og er født som en 250cc og knallert versionen har de samme bremser

Passer man motorerne som de skal er der ingen slinger i valsen motor mæssigt!
    Det er lodrette lifan motorer de kører med som nok er den bedste Honda kopi motor der er på markedet

Som sagt kan man "bare" bruge Honda reservedele når noget motor relateret går i stykker da Honda stadig bruger motoren i nogle udenlandske modeller
    Og ALLE originale Apollo dele kan fås ved Orionmotors.nl

Men ved ikke hvor meget du har at smide men forhandleren sælger de sidste demo modeller for tiden til billige priser Inkl. Levering så det er muligt at få dem uspoleret ;&)

• #10   6. jul 2014 Jeg ville anbefale rx serien

Samme motor men knallerten er MEGET mere solid end det små Apolloer

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jul 2014

#11   6. jul 2014 Hvilken en af de links jeg har vedlagt ville i vælge? smiley

• #12   6. jul 2014 Juhl, det du nævner her er ikke helt korrekt, som foreksempel kører 30'eren og 36'eren med oplagt cylinder, så Honda dele passer IKKE, en 29'er kører me Honda kopi motor, og så kører en 30'er med 16" og ikke 17"

• #13   6. jul 2014 Med de priser.. så ville jeg finde 4000 mere og smide de 12.000 en ny demo model koster ved forhandleren inkl. levering..

• #14   6. jul 2014 Er nu ret sikker på 30'eren er 17 tommer hjul? Det som den hollandske forhandler sælger http://store.orionmotors.nl//product_info.php?cPath=39_41&products_id=684

De kører MED HONDA motor, dog er det den lodrette som den der sidder på en Honda Ace 50, og ikke den vandrette som f.eks dax og CD50.

Men jo det ved 29'eren er rigtigt..

• #15   6. jul 2014 Tilgengæld er 29'eren vist 14 tommer hjul

• #16   6. jul 2014 Det er så ikke den rigtige velkendte Honda motor.

Ja ups, undskyld det med 30'erens fælge, fik lige forvekslet den med en anden maskine, men den kører med 17".
    Og 29'eren kører med 14"
    Og 36'eren er vidst også 17"

• #17   6. jul 2014 Og udfra de to du linker til i din tråd, ville jeg kigge på denne ( http://www.dba.dk/knallert-hej-jeg-saelger-de/id-1008000026/) da den anden har hvid nummerplade (45 knallert) og så er den jeg linker til original, og ser velholdt ud, det kræver dog han har registreringsattesten, så der kan komme nummerplade på.

• #18   7. jul 2014 Ikke mindre er det stadig en kopi af en Honda motor og det er derfor muligt at få Honda dele i.

Det er ganske rigtigt
    I udlandet findes 30/36 også med "offroad" fælge ligesom rmx og rcr f.eks

Hvis budgettet ikke kan svare sig til mere ville jeg også sige den til 6000, den ser ikke så forskruet ud som den anden.. men at den ikke har klistermærker er ikke uoriginalt, i Holland sælges den uden stickers som "Black edition"
    Men har aldrig set det sådan fra forhandleren herhjemme..

Kommentér på:
Apollo Aragon

Annonce