{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Tilkørsel af 70cc alu
  • #2   30. jun 2014 Whaaaat?!! Normalt siger man at de skal have lov til at stå i tomgang og blive varm og så køle ned... Du kan evt køre forsigtigt de første 100km men 500 alligevel... Det er satme meget.

  • #3   30. jun 2014 Du starter den med lidt for stor dyse (så du er sikker på den får nok), og så med rimelig godt med olie.

    Så starter du den så den står rimelig højt i tomgang (ikke så dækket kører rundt, men heller ikke så den kun lige og lige kan holde sig i gang), du lader den stå i 15-20min bare i tomgang.

    Så slukker du og lader den køle HELT AF (30min ca).

    Starter den igen i tomgang og igen i ca 15-20min.

    Lader den køle af igen.

    Starter den op igen og den skulle være køreklar og klar til den sidste finjustering, evt lige kører stille de første 50 kilometer smiley


  • #4   30. jun 2014 Skal jeg også skifter rullerne, når jeg skifter cylle smiley
    Tak for svarene


  • #5   30. jun 2014 jeg har ikke kørt de sidste 3 cylinder til smiley

  • #6   1. jul 2014 Brian: Kører heller aldrig mine til, de får lov at stå og varme op i 5min og så får de ellers bare tæsk smiley

  • #7   1. jul 2014 start den og lad den blive varm og lad den køle ned nogle gange og lig så og draller lidt rundt med lave omd i et stykke tid med en god olie efter et stykke drejer man bare rullen men det er kun ved ombytter til samme cylender da dysse osv og indstelling du jo kender men en ny og ukent cylender vil jeg nok lige tage det mere rolig

Kommentér på:
Tilkørsel af 70cc alu

Annonce