{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring penge for scooter på egen grund
  • #1   25. jun 2014 Indboforsikring er jeg 99% sikker på ikke dækker køretøjer desværre.

Du kan melde det til politiet, men hvis du ikke har betalt 8000 kr. for din forsikring, så alt er dækket, så er det sur røv, og du må købe en ny eller vente til politiet finder den om 3 år.

• #3   25. jun 2014 Jeg mener bestemt ikke at et køretøj, selvom det står indenfor i dit hus, er dækket af indbo, da det er et motorkøretøj, og derfor ikke gælder som en genstand.

• #5   25. jun 2014 Det er forskelligt men normalt er den ikke dækket af alm indbo.

• #8   25. jun 2014 Indbo dækker IKKE knallerter og vil aldrig gøre det, uanset om du så har syv frysere, ni køleskabe og papegøje i din garage.
    Knallerter har en særskilt forsikring.

Har du en meget dyr cykel, så kræver det en tillægsforsikring.
    Prøv med alarm på huset næste gang og en GPS tracker på din scooter.

• #11   26. jun 2014 Tommy det er vidt forskelligt. Hos mig dækker den ikke jeg skal give 2000 mere om året og så skal den stå bag en ordntlig dør ligesom Moonlight. Et haveskur er ikke godt nok.
    Og hos min svigermor der er cykler knallerter mc og mobiler dækket som en ren service. Ikke et tilvalg kan ikke fravælges og koster ikke mere

• #13   26. jun 2014 MC dækket ind under indboforsikringen?
    Tro på det......

• #14   26. jun 2014 Moonlight også det jeg skriver smiley Tommy det tror jeg på eftersom det står på skrift... Det er dejligt at kunne spare at kasko

Kommentér på:
Forsikring penge for scooter på egen grund

Annonce