{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.294 visninger | Oprettet:

Speedometer fejl på Jog R + andet. {{forumTopicSubject}}

Hej SG,

Jeg har det her problem med min Jog R, 2005, hvor selve speedometeret ikke virker. Tankmåler og ur virker, km-tæller virker jo ikke, hvilket jo er klart når selve speedometeret ikke virker. Det jeg vil vide er, om jeg skal købe helt nyt speedometer, nyt kabel/kabler, nyt drev, eller andet?

Har også et andet problem der er opstået for nyligt, det sker for det meste når jeg bremser helt ned inden et sving. Det der sker er at knallerten går helt ud, og når jeg så drejer nøglen tilbage og så drejer den igen, så der burde komme lys i speedometeret (der med ur, tankmåler osv.) sker der intet, jeg kan heller ikke starte den, så går der lidt, maks 30sek-1min så kan jeg tænde den og starte den. Hvad kan problemet værre?

Sidste problem, hvilket er et der har været der lige siden jeg købte den. Da speedometeret ikke virker, er de farter jeg nævner nu, bare gæt. Men når jeg er ude og køre og har sat farten fx. ved et sving og så skal i fart igen, så kører den med fint optræk op til de omkring 30-40km/t (gæt), og så går der en del tid, forskelligt gang på gang, før den endnu engang accelerer og kommer op på topfarten. Altså den stå nærmest "stille" på 30-40km/t i et stykke tid, før den tar fat og rammer de 60-65km/t (hvilket ifølge en app på min iPhone er topfarten). Hvad kan problemet værre? Skal den omdysses, den har 60 dysse? Er det kobling? El-problem? Skal den renses? Mangel på benzin tilførsel? Eller andet?

Takker meget på forhånd!

Hilsen en ny scooter ejer. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedometer fejl på Jog R + andet.
Kommentér på:
Speedometer fejl på Jog R + andet.

Annonce